Hei!
Har nå fått klarsignal fra biltilsynet at jeg kan få godkjent Jeep'en med 33*12,5 på 10*15 felg. Så lenge HELE dekket er innafor bredderen.
Jeg har 7 toms breddere på men mangler fortsatt ca 2 cm for å dekke HELE dekket.
Noen som vet om noe lurt jeg kan sette på sånn under visning???
Meget takknemmelig for svar:)