Mine papirer ble skrevet ut med mitt navn og bilens rammenummer og reg nr på. For så å bli arkivert hos BT.
Anbefaler på det sterkeste å få dine egne papirer fra Amcar ( må være medlem, men det lønner seg uansett, for ikke å snakke om at du da også støtter opp om mange andre bra ting som de jobber med !! ). BT synes det er aller best når papirene er personlige og ikke kopiert opp for ente gang. Dette er flisespikkeri, men det gjør at de blir mere medgjørelige.