Jeg har akkurat kjøpt meg Wrangler 2,5L 97 model

, hevet 2" og satt på 33" dekk ++, men forrige eier har ikke gjot noe med Dreving, girutveksling i akslinger..
-Hva trenger jeg av deler?
-Hvor får jeg de billigst?
-Må jeg bytte utveksling både foran og bak samtidig?
-Noen som har en bildeserie med beskrivelse om hvordan dette gjøres? Har kun en tommeltott, og klarer somregel sånne ting selv, men tør ikke begi meg ut på det om jeg ikke vet noenting om fremgangsmåten.
Takk
Ny JEEP Fantast, Sondre