For guds skyld ikke monter braketten, men kjøp en justerbar trackbar!!!! Det er knot å feste braketten og gjør du ikke det, så blir den slarkete. Og etter en stund, så angrer du.
Her gikk det litt fort når jeg skrev... Jeg monterte den justerbare trackbaren en stund etter at jeg hadde montert settet. Det jeg gjorde var å montere den justerbare trackbaren i braketten.
Det gjorde jeg for å få bedre geometri / mindre vinkel.
Men nå tenker jeg at denne vinkelen ikke er så nøye, plus at jeg syntes å merke litt slakk i braketten.
Så det jeg lurte på; skal jeg hive braketten på havet og motere den justerbare trackbaren tilbake til orginalfeste på akselen.
Er dette med trackBar noe BT bryr seg om? 
De bryr seg om så mye rart, men de har ikke sagt noe på min ihverfall
