www.jeepclubnorway.no
Velkommen,
Gjest
. Vennligst
logg inn
eller
registrer deg
.
1 time
1 dag
1 uke
1 måned
Alltid
Logg inn med brukernavn, passord og innloggingstid
Nyheter:
Endelig oppe igjen!
Hovedside
Hjelp
Logg inn
Registrer
www.jeepclubnorway.no
»
Modeller
»
TJ
»
utveksling girkasse
« forrige
neste »
Skriv ut
Sider: [
1
]
Til bunnen
Skrevet av
Emne: utveksling girkasse (Lest 1936 ganger)
0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.
sandviper
401 CID
Innlegg: 1161
utveksling girkasse
«
på:
To., 8,November,2007,21,48 »
Hva er utvekslingen på 1 gir? Ref denne:
http://www.novak-adapt.com/knowledge/gearing.htm
Og hva er utvekslingen på 5 gir?
Transfer kassen i en 2.5 manuell er en np231? Hva er navnet på girkassen?
«
Siste redigering: To., 8,November,2007,21,54 av sandviper
»
Loggført
Willys Pickup 54 L6-226 soon to be HO powered
Stein-K
Administrator
Get a life!!
Innlegg: 2511
TJ med V8
Sv: utveksling girkasse
«
Svar #1 på:
Fr., 9,November,2007,07,38 »
Ax5 heter girkassa på 2,5l og AX15 på 4l ( Manuelle kassene ).
Loggført
Min garasje
Webredaksjon JCN
Kjør hardt, kjør stil! Karosseriet er en slitedel!!!
Skriv ut
Sider: [
1
]
Til toppen
« forrige
neste »
www.jeepclubnorway.no
»
Modeller
»
TJ
»
utveksling girkasse