Skrevet av Emne: utveksling girkasse  (Lest 1935 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Utlogget sandviper

  • 401 CID
  • ****
  • Innlegg: 1161
utveksling girkasse
« på: To., 8,November,2007,21,48 »
Hva er utvekslingen på 1 gir? Ref denne: http://www.novak-adapt.com/knowledge/gearing.htm

Og hva er utvekslingen på 5 gir?

Transfer kassen i en 2.5 manuell er en np231? Hva er navnet på girkassen?
« Siste redigering: To., 8,November,2007,21,54 av sandviper »
Willys Pickup 54 L6-226 soon to be HO powered

Utlogget Stein-K

  • Administrator
  • Get a life!!
  • *****
  • Innlegg: 2511
  • TJ med V8
    • Garasjen min hos JCN
Sv: utveksling girkasse
« Svar #1 på: Fr., 9,November,2007,07,38 »
Ax5 heter girkassa på 2,5l og AX15 på 4l ( Manuelle kassene ).
Min garasje

Webredaksjon JCN
Kjør hardt, kjør stil! Karosseriet er en slitedel!!!