På bakgrunn av et oppdrag jeg nylig utførte for Steen og Strøm, satt senterlederen på Lillestrøm meg i kontakt med Harry Kjensli som er styremedlem i American Car Club Norway og kurator i Midnight Cruisers på Lillestrøm 4.juli.
De ønsker nå å innvitere JCN til å ha stand på Lillestrøm Torg denne dagen, *MEN* vi får bare stille ut tre biler, fordi Jeepleverandøren også skal stille ut de nyeste modellene. Kjensli var i utgangspunktet interessert i nostalgiske Jeeper fordi levrandøren stiller med nye. JCN har vel ved tidligere utstillinger hatt som mål å stille ut et tverrsnitt av Jeephistorien, men det blir kanskje vanskelig her når vi kun får plass til tre biler.
Jeg vet ikke hvordan JCN har gjort det før i forhold til utvelgelse, men jeg foreslår at Arrangementkomiteen ved Steffen og Stein gjør en innsats i forhold til å finne tre flotte Jeeper til utstillingen. Eventuellt kan de åpne opp for at folk selv kan foreslå sin bil, men at de som komitee tar den endelige besluttningen.
Utstillingen er onsdag 4. juli og de som skal stille ut må sette av hele dagen. Bilene må være på Torget senest kl 11.00 og stå frem til kl 18.00. Da skal torget omorganiseres litt, og de kjører frem denne rampen hvor de presenterer biler for publikum. Jeepene skal selvsagt presenteres på rampen, han som gjør den presentasjonen er visstnok kjempegod,
men eierne må kunne bistå i forhold til å svare på spørsmål.
For oss andre dødlige er det bare å møte opp utenfor messeområdet ved 18 tida, slik at vi kan bli tildelt en plass for å kunne stå samlet.
Kathrine