Skrevet av Emne: Fornøyd  (Lest 2643 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Utlogget gammern

  • 258 CID
  • *
  • Innlegg: 19
  • "Tingenes herre"
Fornøyd
« på: Fr.,20,April,2007,15,13 »
Hei

Er veldig fornøyd om dagen. Fikk kjøpt en flott Polynorm tilhenger på onsdag. Ferdig sandblåst og grunnet.

Gleder meg til den blir ferdig lakkert og jeg får koblet lysene.

På tilhengeren står det 15-tommers felger fra Suzuki, er dette samme boltmønster som Jeep? Nei, jeg har ingen Jeep og dermed ingen felg jeg kan prøve.

Felgene som står på er fine, men jeg kunne tenkt meg tette stålfelger istedefor de white spoke felgene jeg har i dag. Noen som har forslag til en brukbar felgtype?

Ha en fin dag
hilsen
Henry Arnfinn  8)

Utlogget Stein-K

  • Administrator
  • Get a life!!
  • *****
  • Innlegg: 2511
  • TJ med V8
    • Garasjen min hos JCN
Sv: Fornøyd
« Svar #1 på: Fr.,20,April,2007,15,39 »
Samme boltsirkel som CJ og skruzuki 5x5,5.

Grattis!!
Min garasje

Webredaksjon JCN
Kjør hardt, kjør stil! Karosseriet er en slitedel!!!

Utlogget Stein-K

  • Administrator
  • Get a life!!
  • *****
  • Innlegg: 2511
  • TJ med V8
    • Garasjen min hos JCN
Sv: Fornøyd
« Svar #2 på: Fr.,20,April,2007,19,22 »
Yj, TJ og XJ har 5 x 4.5" boltsirkel, så kun CJ passer!

Jeg har orginale felger til den med utslitte ( inntørka og ene punkterte ) dekk..... Kan bytte mot whitespokene dine????
Min garasje

Webredaksjon JCN
Kjør hardt, kjør stil! Karosseriet er en slitedel!!!

Utlogget gammern

  • 258 CID
  • *
  • Innlegg: 19
  • "Tingenes herre"
Sv: Fornøyd
« Svar #3 på: Ma.,23,April,2007,10,14 »
Takk for svar Stein-K.

Beholder nok spoke-felgene en stund til, synes de ser litt finere ut enn de originale (som jeg har sett bilde av).

Da vet jeg iallefall hvilke felger jeg kan lete etter. Kanskje det dukker opp noen felger som ser like ut med de jeg har på bilen også. Men i og med at jeg skal bruke hengeren bak flere biler, så må jeg enten ha helt ulike felger enn det trekkvogna har. Eller jeg må ha flere sett felger.

De felgene og den dekkdimensjonen jeg har nå passer forresten veldig bra til skjermene. Ikke stikker de på utsiden og diameteren passer utmerket i åpningen. Det ser helt riktig ut.

Har startet å lage en bolt som jeg kan feste et vanlig hengerfeste på, slik at jeg kan veksle mellom dette og ringen som står på hengeren originalt. Da kan jeg ha hengeren bak både RR'n og bak hybriden.

Hengeren lakkeres ganske snart, kasse og drag blir Dessert sand og skjermene blir Lincoln green. Felgene blir svarte, tror jeg. Skal få laget et skilt som passer hengeren, det skiltet som Vegvesenet har fått lagd til meg er jo minst 3 ganger større enn det lille, søte, "origianle" skiltet er (ja, jeg har det også). Lover ikke at jeg får lagt ut noe bilde, er skikkelig dårlig på slike ting.

Ha en fin dag
hilsen
Henry Arnfinn  8)