Elementet skal sitte på venstre siden av blokka under eksosmanifolden både på 2.5 og 4.0.
Og ja, det er trangt men det går, definitivt lettest hvis du har løftebukk og tar det nedenfra. Tar du av manifolder blir det veldig oversiktlig, men løper risken med fastrusta bolter og tilhørende plunder.