Jeg var innom vekstedet og hørte med en mekaniker der; han hadde fått flere henvendelser fra folk som syntes de hadde vel mye slark i akslingene(når man drar hjulet, og dermed stikk akslingen frem og tilbake). Han mente det ikke var farlig, men at det kom lyder syntes han var litt rart. Jeg var under og så litt nøyere i dag høres ut som lyden kommer fra tromlene denne gangen!
Var også hos BT i dag BL'en må av

. Skal sies at jeg ikke hadde Tüv på de to settene sammen(bare hver for seg), men hadde Tüv som referanse på procomp sitt 4" fjær sett som kan kombineres med BL...
Det ene BT stedet jeg forhørte meg med mente at ingenting av heving er lov !!! På det andre stedet var det greit. (Bare ikke i mitt tilfelle).
Mens jeg er i gang... Da jeg skulle sette inn baksetet passet det bare nesten(bilen er nå ti år) kjøpte nye braketter i dag, sete har jeg hatt siden bilen var ny. Settet er ca. 5cm for langt bak i forhold til festene bak. Har jeg et gammelt sete. ?