Skrevet av Emne: Halvard's Sjuer garasje  (Lest 13450 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Utlogget Halvard

  • 360 CID
  • ***
  • Innlegg: 257
  • Gi Gass
Re: Halvard's Sjuer garasje
« Svar #60 på: Ti.,15,Juni,2010,10,03 »
Igår ble det montert CB radio. Endelig!
Nå er det LA8PV hele veien til Rena  ;D

Det er hvis bilen står der til da. Det har vært folk inni bilen i natt! Føkk folk som ikke kan la ting være i fred!  >:( Ikke noe som har blitt rørt. Regner med at de fort skjønte at det ikke er noe av verdi der... Er jo ikke akkurat noe state of the art high tech i den bilen :)
Heldigvis er det null problem å høre når den fyrer, så de skal være jævla kjappe med å komme seg unna for å ikke pådra seg skade  >:(
85 CJ7 304 Garage
You know you drive a CJ when you treat your gauges like they are ex-wives: While you do have to pay attention to them on occasion, you know they are a bunch of lying b*tches that are not to be trusted

Utlogget Amund

  • 304 CID
  • **
  • Innlegg: 70
Re: Halvard's Sjuer garasje
« Svar #61 på: Ti., 6,Juli,2010,22,19 »
Ny helg, ny runde med at Halvard gjør ting han ikke kan noe om...
Styredemper byttet, det gikk forsåvidt ganske greit  ;)

Så gikk det over i det store prosjektet: Clutchbytte.
Hakke peiling på hva jeg holder på med, men satser på det går seg til... Begynte selvfølgelig å skru uten å lese i boka... Redda meg inn tror jeg.

Kassa på bakken. Tok nesten en hel dag  ::)

Har sagt det før, men sier det igjen: Mektig imponert!  8) Men som du ser så må man gjøre ting man ikke kan hvis man skal lære noe.

Utlogget Halvard

  • 360 CID
  • ***
  • Innlegg: 257
  • Gi Gass
Re: Halvard's Sjuer garasje
« Svar #62 på: To.,17,Mars,2011,12,31 »
Her har det ikke skjedd mye på en stund...
Bilen ble hardt kjørt på SOA og slet med krigsskader resten av sesongen. Motivasjonen for å skru var helt fraværende, så har sett den en gang siden den ble satt bort i november...

Nå skinner sola igjen og abstinensene tok overhånd. Litt kinning for å få frem bensin og den fyra med et brak :)
Tut og kjør, sesongen er åpen.

Nå er det bare å begynne å skru for å være klar til neste SOA. Første mål er å bytte giring i aksler. Tanken på automat har blitt lagt til side for nå, kan jo ikke la Nils clutche seg gjennom de svenske skoger alene. Ser ut som om jeg lander på 4.11 med 2750 rpm i 100 km/t.
85 CJ7 304 Garage
You know you drive a CJ when you treat your gauges like they are ex-wives: While you do have to pay attention to them on occasion, you know they are a bunch of lying b*tches that are not to be trusted

Utlogget Halvard

  • 360 CID
  • ***
  • Innlegg: 257
  • Gi Gass
Re: Halvard's Sjuer garasje
« Svar #63 på: On.,10,August,2011,10,15 »
Æsj da!
Jeepsesongen over for i år...



Men nå har'n ihvertfall fått ett nytt hjem. Kan hende det blir litt mere TLC i år når det faktisk er varmegrader og lys i der den står...

85 CJ7 304 Garage
You know you drive a CJ when you treat your gauges like they are ex-wives: While you do have to pay attention to them on occasion, you know they are a bunch of lying b*tches that are not to be trusted

Utlogget Jeep

  • 401 CID
  • ****
  • Innlegg: 1240
Re: Halvard's Sjuer garasje
« Svar #64 på: On.,10,August,2011,10,44 »
Hva skjedde?  :o
Har ikke du hatt Jeepen hos en "ekspert"?
Tor Kløvstad
2001 WJ V8, Original
1994 YJ, Modifisert
Lokalkontakt Hedmark

Utlogget Halvard

  • 360 CID
  • ***
  • Innlegg: 257
  • Gi Gass
Re: Halvard's Sjuer garasje
« Svar #65 på: On.,10,August,2011,11,34 »
Har vel egentlig ikke noe grunn til å klandre eksperten for jobben han har gjort.
Det som skjedde var at jeg hadde tatt feil av giringen jeg hadde i akselen da jeg sendte den avgårde for å få 4.10 montert. Trodde jeg slapp å bytte carrier, men det gjorde jeg altså ikke. Fikk nødlånt en carrier som hadde stått i Nils sin sjuer. Når denne var montert og alt var klart ble det oppdaget et par sprekker i carriern. Jeg valgte selv å kjøre med dette. Det skulle egentlig vært montert sperre før sommeren, men slik ble det ikke og plutselig rasa driten...
NÅ blir det derimot sperre. Jeg liker å lære ting The Hard Way...
85 CJ7 304 Garage
You know you drive a CJ when you treat your gauges like they are ex-wives: While you do have to pay attention to them on occasion, you know they are a bunch of lying b*tches that are not to be trusted

Utlogget simon

  • Get a life!!
  • *****
  • Innlegg: 1265
Re: Halvard's Sjuer garasje
« Svar #66 på: On.,10,August,2011,11,44 »
Jeg liker å lære ting The Hard Way...

Så fint, du har alle muligheter for å bli lykkelig :)
Rød, grønn og gul Jeep. (YJ, kriger og spissnese)

Utlogget Halvard

  • 360 CID
  • ***
  • Innlegg: 257
  • Gi Gass
Re: Halvard's Sjuer garasje
« Svar #67 på: Sø., 5,Februar,2012,20,26 »


Det er på tide å bli Jeep entusiast igjen...
Aksel er ute og sperre på vei inn.
85 CJ7 304 Garage
You know you drive a CJ when you treat your gauges like they are ex-wives: While you do have to pay attention to them on occasion, you know they are a bunch of lying b*tches that are not to be trusted

Utlogget mac'ern

  • 304 CID
  • **
  • Innlegg: 214
  • 1986 JEEP RENEGADE AMC 360
Re: Halvard's Sjuer garasje
« Svar #68 på: Ti.,14,Februar,2012,09,06 »
Nice....
JCN medlems nr: 278

Godkjent 4" løft, 2" body, amc 360, 35" hjul