Skrevet av Emne: Oppdatering av JCN Medlemsregister  (Lest 7607 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Utlogget Holmis

• 360 CID
  • Jeepaholic !
    • www.multi2net.com
Oppdatering av JCN Medlemsregister
« på: On.,18,Mars,2009,02,59 »
Det er nå sendt ut e-post til alle e-post adresser som har ligget i våre lister. Mange har kommet tilbake som "550: mailbox not found " .

-Jeg har mottatt pr 17/3-09  totalt 101 bekreftelser og korrigeringer.  Her er det mange som mangler, og mange er innom forumet daglig...   ;)

Så hvis du IKKE har mottatt en slik e-post, men alikevel ligger i medlemslistene er du enten regisrert uten, eller med en gammel ugjydig e-post adresse.
Husk også å bekrefte hvis du har fått mail...

SEND MEG DA EN MAIL !        innmelding@jeepclubnorway.no

Oppgi evt Medlemsnr eller Navn.

Takk for bidraget til å rydde i våre medlemslister  ;)

« Siste redigering: Lø.,21,Mars,2009,01,41 av Holmis »
AMC Jeep CJ7 4.0HO-Aut , Renegade 1984
Jeep Cherokee XJ 2,5TD 1996

Cerwin-Vega Recone Service: http://cerwinvega.multi2net.com

Utlogget yeyeye

• 360 CID
Sv: Oppdatering av JCN Medlemsregister
« Svar #1 på: On.,18,Mars,2009,09,43 »
FÅ INN DETTE PÅ HOVEDSIDEN!!

Hjelp nå Asle med å få orden på sakene, en liten linje på hovedsiden fortjener han. Dette drukner lett i trådene om ikke det havner på hovedsiden. Mange logger vel rett på forumet kansje, hva med en PM til alle, går det ann å fikse?

Som sagt i mail Asle, Lykke til med ryddesjauen.

AR
ohh.. silly me, again!
mob:95242280

Utlogget Holmis

• 360 CID
  • Jeepaholic !
    • www.multi2net.com
« Svar #2 på: Lø.,21,Mars,2009,00,33 »
Statusoppdatering:

Status pr 20/3-09            Status pr 20/3-09              Status pr 20/3-09           Status pr 20/3-09             Status pr 20/3-09               Status pr 20/3-09                Status pr 20/3-09                Status pr 20/3-09                Status pr 20/3-09                 Status pr 20/3-09                  Status pr 20/3-09       

-Det er nå totalt 128 BEKREFTEDE medlemmer.
-Det er 695 ubekreftede oppføringer.
Her ar det noen jeg vet som ikke har e-post registrert , og som vi ikke når via forumet, men....

Det betyr faktisk at vi i klubben for øyeblikket er kun 128 medlemmer. og det er hvis alle de har betalt.....

Til og med flere som STYRER dette forumet og er inne her daglig har ikke gitt tilbakemelding, så folkens : SKJERP DERE !!!
Alle som er Registrert som aktive har nå fått mail av meg og svart meg.  Resten er nå deaktivert i medlemsregisteret .

Ikke fått noe?  eller fått & ikke svart ???  Gi en lyd med navn, adresse & e-post til : innmelding@jeepclubnorway.no  slik at du blir aktivert i registeret.

« Siste redigering: Lø.,21,Mars,2009,01,42 av Holmis »
AMC Jeep CJ7 4.0HO-Aut , Renegade 1984
Jeep Cherokee XJ 2,5TD 1996

Cerwin-Vega Recone Service: http://cerwinvega.multi2net.com

Utlogget gammern

• 258 CID
  • *
  • "Tingenes herre"
« Svar #3 på: Lø.,21,Mars,2009,22,05 »
Ble litt usikker jeg nå. Kan i farten ikke huske jeg har fått mail. Sjekekt mailadressen min på brukeren min her og den er riktig.

Joda, jeg vil gjerne fortsette å være medlem her på Jeep-forumet. Hvis det var det som det var spørsmål om i mailen?

Ha en utmerket dag
hilsen
Henry Arnfinn  :)

Utlogget myggen

• 304 CID
  • **
« Svar #4 på: Lø.,21,Mars,2009,22,26 »
kommer det kalender til betalende medlemmer i år da...?
jan erik rånes
medl.nr 494
tlf.99737387
tj

Utlogget Birkelandjeep

• 360 CID
« Svar #5 på: Sø.,22,Mars,2009,12,14 »
Sitat
Ble litt usikker jeg nå. Kan i farten ikke huske jeg har fått mail. Sjekekt mailadressen min på brukeren min her og den er riktig.

Joda, jeg vil gjerne fortsette å være medlem her på Jeep-forumet. Hvis det var det som det var spørsmål om i mailen?

Ha en utmerket dag
hilsen
Henry Arnfinn 

Dette handler om å rydde opp i medlemslisten i Jeepclubnorway,så hvis du ikke har fått mail kan det være du ikke er medlem i klubben, men du er hjertelig velkommen til å være medlem du også, koster 250 kr i året..  :) Bare gå inn her i såfall mailto:innmelding@jeepclubnorway.no

Når det gjelder forumet så er det forløpig åpent for alle, men vil etter hvert bli stengt deler av det for ikke-betalende medlemmer i klubben.
« Siste redigering: Sø.,22,Mars,2009,12,23 av Birkelandjeep »
TJ Sahara 1997
JCN Medlemsnr 600

Utlogget Birkelandjeep

• 360 CID
« Svar #6 på: Sø.,22,Mars,2009,12,17 »
Sitat

Det er sendt ut kalendere til lokalkontakter rundt om i landet så skal de videreformidle de, men det har vert en del rot desverre, hvilket lokallag holder til i??
TJ Sahara 1997
JCN Medlemsnr 600

Utlogget Fighter

• JCN - Styre
  • Get a life!!
  • En SUVeren Jeep.
« Svar #7 på: Sø.,22,Mars,2009,13,58 »
OG! Til alle dem som mener de ikke kan huske å har mottatt mail, eller på andre måter føler seg forbigått på noen måte. Gjør som Asle oppfordrer. Send inn på nytt. Mailadressen skulle nå ikke kunne misforstås, eller? ::) Dette er en aktiv kampanje for å få medlemslister oppdatert, og få oversikt over betalende og ikkebetalende medlemmer. Så, alle som har fått eller ikke har fått osv. Sjekk opp i dette på egen hånd, og ta kontakt med Asle, som gjør en flott innsats. ;D LA KLUBBEN LEVE! ;D
Åge Færestrand
Formann JCN
Lokalkontakt for Bergen
Mobil. 41306030
Grand Cherokee limited, 1995- 5,2-V8

Utlogget Golden Eagle

• 401 CID
« Svar #8 på: Sø.,22,Mars,2009,18,15 »
Sitat

Det er sendt ut kalendere til lokalkontakter rundt om i landet så skal de videreformidle de, men det har vert en del rot desverre, hvilket lokallag holder til i??

Nå har vel ikke instruksen til oss lokalkontakter vært å distribuere til alle i vårt distrikt, bare de vi fysisk er i kontakt med på møter og treff eller som bor i nærheten.

Her i Oppland er det distribuert til 25 av 17 betalende! ;D
Det betyr at vi lokalt har en liste på over 40 navn hvorav 17 betalte i fjor.
De jeg ikke når tak i og som det må sendes kalender til skulle klubben sentralt ta seg av.
Slik instruksen lød betyr det at brorparten av kalendrene skulle sendes ut sentralt fra.
Even Erlien
JCN-medlems nr. 1
AMC Jeep CJ-7 Golden Eagle 1980
Willys Jeep CJ-3A 1952
Willys Jeep FC150AM 1960 Prototype
Jeep CJ-7 Laredo 1986 Delebil.
Kaiser Jeep FC150A1 1959 på for.
Willys Utility Jeep 4-75 Pick up 1955

Utlogget willysM38

• 304 CID
  • **
« Svar #9 på: Sø.,22,Mars,2009,19,40 »
vil det si at jeg som lokal kontakt for sørlandet kan vente meg ei pakke med kalendere i posten sna rt da ?

Utlogget myggen

• 304 CID
  • **
« Svar #10 på: Sø.,22,Mars,2009,20,59 »
buskerud,kongsberg. fikk ikke kalender i fjor heller  :-[
jan erik rånes
medl.nr 494
tlf.99737387
tj

Utlogget Birkelandjeep

• 360 CID
« Svar #11 på: Ma.,23,Mars,2009,00,15 »
Sitat
Nå har vel ikke instruksen til oss lokalkontakter vært å distribuere til alle i vårt distrikt, bare de vi fysisk er i kontakt med på møter og treff eller som bor i nærheten.

Her i Oppland er det distribuert til 25 av 17 betalende!
De jeg ikke når tak i og som det må sendes kalender til skulle klubben sentralt ta seg av.
Slik instruksen lød betyr det at brorparten av kalendrene skulle sendes ut sentralt fra.

Oki, det er godt mulig du har rett i dette, jeg har bare prøvd å gripe fatt i dette nå i senere tid for å prøve å få sendt ut kalendere der det fremdeles ikke har kommet noe ennå, har vert mye rot. men skal vi klare å nå alle, forutsetter jo det at du gir en tilbakemelding på hvilke medlemmer i ditt lokal lag du ikke når i....  :)

Sitat
vil det si at jeg som lokal kontakt for sørlandet kan vente meg ei pakke med kalendere i posten sna rt da ?
Du har PM

Sitat
buskerud,kongsberg. fikk ikke kalender i fjor heller 

Skal prøve å nøste opp i dette, du kan uansett sende meg en pm med navn og adresse så skal jeg få avgårde en kalender til deg med en gang..  :)
TJ Sahara 1997
JCN Medlemsnr 600

Utlogget Golden Eagle

• 401 CID
« Svar #12 på: Ma.,23,Mars,2009,09,02 »
Sitat

Her i Oppland er det distribuert til 25 av 17 betalende!

Oki, det er godt mulig du har rett i dette, jeg har bare prøvd å gripe fatt i dette nå i senere tid for å prøve å få sendt ut kalendere der det fremdeles ikke har kommet noe ennå, har vert mye rot. men skal vi klare å nå alle, forutsetter jo det at du gir en tilbakemelding på hvilke medlemmer i ditt lokal lag du ikke når i....  :)

Og det antar du at jeg ikke har gjort eller? ;)
Sjekk rotet så finner du at jeg returnerte en komplett liste til avtalt tid og om du ikke sitter på den lista kan du ringe meg.

Avtalte med Pekka at jeg skulle dele ut til alle jeg rakk innen et visst tidsrom før han startet utsendelsen. Returnerte så liste til ham for at han skulle nå resten.

Bra at du tar tak i dette Steffen, magefølelsen min sa meg at denne måten å gjøre det på kom til å ende i rot.
« Siste redigering: Ma.,23,Mars,2009,17,30 av Golden Eagle »
Even Erlien
JCN-medlems nr. 1
AMC Jeep CJ-7 Golden Eagle 1980
Willys Jeep CJ-3A 1952
Willys Jeep FC150AM 1960 Prototype
Jeep CJ-7 Laredo 1986 Delebil.
Kaiser Jeep FC150A1 1959 på for.
Willys Utility Jeep 4-75 Pick up 1955

Utlogget Tom-G

• 360 CID
« Svar #13 på: Ma.,23,Mars,2009,12,36 »
Blir det tatt med kalendre til Gol kanskje?
96`XJ 4.0L Sport Man. 2d.
97`ZJ 2,5 TDI Laredo
95`ZJ 4,0L Limited
Medlemsnr. 402
Ex: YJ, TJ, XJ td, 2 x ZJ og WJ 4.7HO

Utlogget Birkelandjeep

• 360 CID
« Svar #14 på: Ma.,23,Mars,2009,15,36 »
Tar kontakt med deg Even..  :)

Sitat
Blir det tatt med kalendre til Gol kanskje?
Jeg skal ta med meg kalendere til Gol jeg..  :)
TJ Sahara 1997
JCN Medlemsnr 600