Jeg er klar over at vi har en del medlemmer som ikke er så aktive på 'nettet, men det er kanskje noe som en kan tenke på for de som er det ?
En annen ting man også bør være klar over er at vi har sinnsykt mange medlemmer på forumet som ikke er medlem i klubben.
Prøvde å registrere meg på jeepclubsweeden sin side men der kreves det at du er registrert medlem i klubben.
Dette systemet krever nok at man har et visst antall medlemmer før det er butikk... De vet å ta seg betalt teleoperatørene, og det MYE ..
Tror nok det beste er å rote frem 2-3 år gamle lister, vaske/oppdatere disse mot dagens liste. Deretter er det nok mye detektivjobb å oppdatere resten, men ingen umulighet.
Vi må på en eller annen måte få huket tak i de som har falt ut......
Ehhh, det skjønte jeg ikke... ?
På det forumet jeg refererte til, så kom det opp et skjermbilde når jeg logget meg på *forumet*.
Har ingenting med teleoperatørene å gjøre.
Det funker antageligvis slik at en legger inn en sjekk når en logger seg på, typisk 1.e gang når en etablerer seg som ny bruker på forumet.
Så drar en opp det samme skjermbildet kanskje 1 gang pr. år for å få medlemmene som er aktive på forumet til å oppdatere / endre kontaktinfo.
Jeg antar at det blir satt et flagg i systemet etter at jeg trykket på "ok" knappen, slik at ikke det skjermbildet kommer opp før noen i styre & stell bestemmer at det er på tide med en ny sjekk av kontaktinfo.
På den måten får en medlemmene selv til å oppdatere kontaktinfo, hvilket bør gjøre det enkelt å sende ut giroene + kalendrene (om ønskelig).
Jeg kan ta å sende en mail til han som driver det andre forumet & sjekke hvordan den løsninen er laget / håndtert.