Skrevet av Emne: Lån i boks og bil hentes i morgen ;D  (Lest 2919 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Utlogget Egil

  • 304 CID
  • **
  • Innlegg: 57
Lån i boks og bil hentes i morgen ;D
« på: Ti.,11,Mars,2008,13,28 »
I morgen er det en stor dag! Jeg skal bli den lykkelige eier av en liten søt orginal TJ 99mod.
Har lenge hatt planer om en Wrangler av en eller annen type, men det har aldri blitt noe av. Sist det var bilkjøp kom en 2003 mod Defender i veien for en 88mod Wrangler.
« Siste redigering: Ti.,11,Mars,2008,15,05 av Egil »
99 TJ 2.5 Sport

Utlogget sandviper

  • 401 CID
  • ****
  • Innlegg: 1161
Sv: Lån i boks og bil hentes i morgen ;D
« Svar #1 på: Ti.,11,Mars,2008,16,05 »
Gratulerer med "riktig" valg av bil ;) Må bare få meldt deg inn i JCN nå.
Willys Pickup 54 L6-226 soon to be HO powered

Utlogget LesPaul

  • 304 CID
  • **
  • Innlegg: 206
  • 2000 mod TJ
Sv: Lån i boks og bil hentes i morgen ;D
« Svar #2 på: Ti.,11,Mars,2008,18,30 »
Gratulerer!

Jeg synes defender er en ganske kul bil også jeg, hva slags erfaringer gode og dårlige har du med den? Siden du vil bytte merke  ;)   (hvis det er det du gjør nå da...)

70% of the earth of the earth, is covered by water. The rest is covered by Jeep.

Utlogget Stein-K

  • Administrator
  • Get a life!!
  • *****
  • Innlegg: 2511
  • TJ med V8
    • Garasjen min hos JCN
Sv: Lån i boks og bil hentes i morgen ;D
« Svar #3 på: Ti.,11,Mars,2008,18,33 »
Velkommen i klubben!!! Her vil du få den hjelpen du trenger  ;)
Min garasje

Webredaksjon JCN
Kjør hardt, kjør stil! Karosseriet er en slitedel!!!

Utlogget sandviper

  • 401 CID
  • ****
  • Innlegg: 1161
Sv: Lån i boks og bil hentes i morgen ;D
« Svar #4 på: Ti.,11,Mars,2008,18,47 »
Defender er helt klart en tøff bil, har to kompiser som kjører Defender. Syns TJ`en er bedre å kjøre enn Defenderen og prisen på Def ligger endel over Wrangler.
Willys Pickup 54 L6-226 soon to be HO powered

Utlogget Egil

  • 304 CID
  • **
  • Innlegg: 57
Sv: Lån i boks og bil hentes i morgen ;D
« Svar #5 på: On.,12,Mars,2008,09,35 »
Defender er en veldig morsom bil å kjøre, det er det ingen tvil om. Med fare for å fornærme noen, defender var hakket bedre enn TJ å kjøre. I vertfall når den var såpass ny som den jeg hadde.
Jeg har alltid vert svak for Jeep. Jeg husker for noen år siden, jeg hadde vert å lånt en XJ hos en lokal bilpusher her i bygda. Jeg svingte ut til en kompis av meg, som forøvrig er aktiv på forumet her, han kom ut på trappen og ristet på hodet og sa: Du gir deg ikke på disse store firhjulstrekkerene du!  ;D 
 :) han har ikke den innstillingen nå!

Nå er det bare noen timer til avreise for å hente TJ'en. Det er omtrent som om jeg var 8år gammel og det var julaften morgen :) Greier nesten ikke å vente :)

Hva skal jeg gjøre for å melde meg inn i klubben?
« Siste redigering: On.,12,Mars,2008,10,19 av Egil »
99 TJ 2.5 Sport

Utlogget sandviper

  • 401 CID
  • ****
  • Innlegg: 1161
Sv: Lån i boks og bil hentes i morgen ;D
« Svar #6 på: On.,12,Mars,2008,17,06 »
Trykk på linken for å komme til innmeldings skjemaet: http://www.jeepclubnorway.no/index.php?option=com_performs&formid=1&Itemid=72

Post bilder av hjem turen :)
Willys Pickup 54 L6-226 soon to be HO powered

Utlogget Egil

  • 304 CID
  • **
  • Innlegg: 57
Sv: Lån i boks og bil hentes i morgen ;D
« Svar #7 på: On.,12,Mars,2008,19,18 »
Da var personalinfo sendt til klubben og bilen har kommet på tunet. Tror jeg trekker tilbake det om kjørekomfort Defender vs TJ  ;)

Bilder ble det lite av så jeg for prøve å knipse noen i morgen og legge ut  :)
99 TJ 2.5 Sport

Utlogget Frode

  • Get a life!!
  • *****
  • Innlegg: 1549
Sv: Lån i boks og bil hentes i morgen ;D
« Svar #8 på: On.,12,Mars,2008,20,17 »
Jeg husker for noen år siden, jeg hadde vert å lånt en XJ hos en lokal bilpusher her i bygda. Jeg svingte ut til en kompis av meg, som forøvrig er aktiv på forumet her, han kom ut på trappen og ristet på hodet og sa: Du gir deg ikke på disse store firhjulstrekkerene du!  ;D 
 :) han har ikke den innstillingen nå!




Morsom nå ja.... :(  Det lå nok et ønske om å selge deg en Strøken Volvo 850 bak den kommentaren...
Og bil nr to er i dag en???? Riktig.. en tidligere strøken Volvo 850 ;D

Uansett.. Gratulere... Fin bil spesielt i forhold til pengene.
Vi får vel prøvt den til Gol, tenker jeg.
Begynner å bli så mye Jeeper i Ørsta at det spørs om vi må danne lokallag for Møre Og Romsdal..
JCN medlem nr 697
Frode Ryste
Tlf 90601777

-1980 Jeep CJ7
-1978 Jeep J20

Every time you call a Jeep a "car" God kills a kitten

Utlogget Egil

  • 304 CID
  • **
  • Innlegg: 57
Sv: Lån i boks og bil hentes i morgen ;D
« Svar #9 på: To.,13,Mars,2008,09,56 »

Morsom nå ja.... :(  Det lå nok et ønske om å selge deg en Strøken Volvo 850 bak den kommentaren...
Og bil nr to er i dag en???? Riktig.. en tidligere strøken Volvo 850 ;D
[/quote]

ok, men det var morsomt! Bare for å nevne det, det er konas bil. Jeg får bare låne den en sjelden gang. Og det er når den bør vaskes og skrues på....  ;D

Takker for gratulasjoner, Frode  :)
99 TJ 2.5 Sport

Utlogget BrorHund

  • 304 CID
  • **
  • Innlegg: 210
Sv: Lån i boks og bil hentes i morgen ;D
« Svar #10 på: To.,13,Mars,2008,13,22 »
Lukter garsjetråd av denne eller? Noen planer/ ombygging etc?
88 YJ 4.2 Black on black!
2,5" OME, 2" BL & 33", Weber 32/36

Utlogget Egil

  • 304 CID
  • **
  • Innlegg: 57
Sv: Lån i boks og bil hentes i morgen ;D
« Svar #11 på: To.,13,Mars,2008,17,30 »
Det er ikke usannsynlig att det kommer til å skje noen forandringer på bilen etterhvert  ;)
Til å begynne med blir det moderat heving og litt småtteri. Drømmer om Dana44 med ARB....
Koster peng, men en vakker dag tenker jeg  :)
99 TJ 2.5 Sport