Defender er en veldig morsom bil å kjøre, det er det ingen tvil om. Med fare for å fornærme noen, defender var hakket bedre enn TJ å kjøre. I vertfall når den var såpass ny som den jeg hadde.
Jeg har alltid vert svak for Jeep. Jeg husker for noen år siden, jeg hadde vert å lånt en XJ hos en lokal bilpusher her i bygda. Jeg svingte ut til en kompis av meg, som forøvrig er aktiv på forumet her, han kom ut på trappen og ristet på hodet og sa: Du gir deg ikke på disse store firhjulstrekkerene du!

han har ikke den innstillingen nå!
Nå er det bare noen timer til avreise for å hente TJ'en. Det er omtrent som om jeg var 8år gammel og det var julaften morgen

Greier nesten ikke å vente

Hva skal jeg gjøre for å melde meg inn i klubben?