Hei!
Skiftet plugger, ledninger, fordelerlokk og rotor i helga. Men etter denne operasjonen har jeg fått et ujevnt turtall når den går på tomgang og når gassen slippes, f.eks i nedoverbakker. Ved pådrag er alt normalt og draget er som det skal være. Riktig rekkefølge og alt. Noen som har vært borti dette? Testet ledningene i går ved å bytte en og en mot en av de gammle, uten hell.