www.jeepclubnorway.no
Velkommen,
Gjest
. Vennligst
logg inn
eller
registrer deg
.
1 time
1 dag
1 uke
1 måned
Alltid
Logg inn med brukernavn, passord og innloggingstid
Nyheter:
Endelig oppe igjen!
Hovedside
Hjelp
Logg inn
Registrer
www.jeepclubnorway.no
»
Modeller
»
XJ, MJ
»
Knock sensor
« forrige
neste »
Skriv ut
Sider: [
1
]
Til bunnen
Skrevet av
Emne: Knock sensor (Lest 1480 ganger)
0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.
Herman
360 CID
Innlegg: 352
Knock sensor
«
på:
Sø.,30,Desember,2007,20,09 »
Hei!
Min XJ 4,0L Har av og til lit teningsbank. Jeg lure på om knocksensoren har begynt å fuske. Kan den omes eller måles på noen måte å hva slags signaler gir dene sensoren?
Loggført
Skywalker
360 CID
Innlegg: 471
Space cowboy
Sv: Knock sensor
«
Svar #1 på:
On., 2,Januar,2008,08,18 »
Er du sikker på at du har motor med bankesensor? Husker jeg rett ble det slutt på det til 4.0 rundt 1991 eller.no
Loggført
Jeep!
Hadde den vært til å slå på hadde det fulgt med hammer!
Ex-JEEP:
'98 Cherokee/XJ 4.0 Ltd.
(solgt oktober 2012)
JCN #741
Herman
360 CID
Innlegg: 352
Sv: Knock sensor
«
Svar #2 på:
To., 3,Januar,2008,20,13 »
Fra 87 - 90 var XJ 4,0L utsyrt med Renix insprøytingssystem og jeg mener at alle hadde knocksensor plasert på motorblokkas` høyereside, men det var de signalen som komer fra den giveren som jeg lurte på?
Loggført
Skywalker
360 CID
Innlegg: 471
Space cowboy
Sv: Knock sensor
«
Svar #3 på:
Fr., 4,Januar,2008,08,54 »
Factory Service Manual (FSM) finnes i Tech-avdelingen hos GreatlakesXJ.com. Kan hende du finner svar der?
512TR er en kar som kan vite noe om dette, men han er kanskje sikrest å treffe på offroad.no?
Loggført
Jeep!
Hadde den vært til å slå på hadde det fulgt med hammer!
Ex-JEEP:
'98 Cherokee/XJ 4.0 Ltd.
(solgt oktober 2012)
JCN #741
Skriv ut
Sider: [
1
]
Til toppen
« forrige
neste »
www.jeepclubnorway.no
»
Modeller
»
XJ, MJ
»
Knock sensor