Skrevet av Emne: Jeep treff ønskes  (Lest 6482 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Utlogget jeep siemens

  • 304 CID
  • **
  • Innlegg: 80
  • 93 ZJ 4.0
Jeep treff ønskes
« på: Ti.,13,November,2007,12,02 »
Ønsker og treffe andre jeep eiere for litt sosialt samvær, allt fra vestfold til buskerud.
Noen innteresse for det??
Endelig jeep på meg også :)
Medlem nr 814

http://www.youtube.com/v/R9MOniGI2nE&rel=1

Utlogget skruknott

  • 304 CID
  • **
  • Innlegg: 81
Sv: Jeep treff ønskes
« Svar #1 på: On.,14,November,2007,12,46 »
Jeg er med. Flere?

Bytheway - takk for sist - felgene passet finfint og ser bra ut på bilen  :)
Safety third

Utlogget Skywalker

  • 360 CID
  • ***
  • Innlegg: 471
  • Space cowboy
    • -Cherrox-
Kan vi vel (Sv: Jeep treff ønskes)
« Svar #2 på: On.,14,November,2007,17,45 »
Har dere en agenda på gang eller er det reinspikka skryt & ljug dere har i tankene? Kunne vært arti' med noe på vår side av fjorden også. Hvor mener dere i tilfelle at det i tilfelle bør være mulig å samles? Indre Vestfold eller nedre Buskerud?
Jeep!

Hadde den vært til å slå på hadde det fulgt med hammer!
Ex-JEEP: '98 Cherokee/XJ 4.0 Ltd. (solgt oktober 2012)
JCN #741

Utlogget jeep siemens

  • 304 CID
  • **
  • Innlegg: 80
  • 93 ZJ 4.0
Sv: Kan vi vel (Sv: Jeep treff ønskes)
« Svar #3 på: On.,14,November,2007,19,09 »
Har dere en agenda på gang eller er det reinspikka skryt & ljug dere har i tankene? Kunne vært arti' med noe på vår side av fjorden også. Hvor mener dere i tilfelle at det i tilfelle bør være mulig å samles? Indre Vestfold eller nedre Buskerud?


He he  ;D dette er nok reint alvor er jeg redd  8)

Skruknott kjøpte et sett alu felger av meg for noen dager siden, og det var da jeg tenkte at sosialt samvær med jeep folket måtte være noe,

Så derfor prøver jeg på det nå  :)

Vel.... jeg holder til i Drammen og skruknott holdt til i Tønsberg, jeg foreslår at man møtes på halv veien hvis det lar seg gjøre eller noe i den duren,

Hvor i landet holder du hus skywalker??
Endelig jeep på meg også :)
Medlem nr 814

http://www.youtube.com/v/R9MOniGI2nE&rel=1

Utlogget MF

  • 304 CID
  • **
  • Innlegg: 64
Sv: Jeep treff ønskes
« Svar #4 på: On.,14,November,2007,19,24 »
et lite lokat treff i vestfold/buskerud høres artig ut. jeg henger meg på, må bare få reparert lit på bilen først

Utlogget Skywalker

  • 360 CID
  • ***
  • Innlegg: 471
  • Space cowboy
    • -Cherrox-
Sv: Jeep treff ønskes
« Svar #5 på: On.,14,November,2007,20,49 »
Tønsberg - det står i profilen min som vi ikke får lov til å se for tiden. De Cooper'ne gikk forresten litt for fort. Kunne tenkt meg de..

Hva om det ble gjort et forsøk helgen 30. november - 2. desember? Da er det kjøring i Svarstad (for de som er medlemmer av 4x4 Drivers). Tomas som er lokalkontakt for Vestfold-Telemark sier at han har 15 navn på sin SMS-liste og at det stort sett dukker opp 1 til aktiviteter når han sender SMS'er. Hva om vi gjorde det til skamme og at det plutselig dukket opp en 4-5 stykker, kanskje fler også? Gjerne med litt JCN-dekor på bilene så vi gjenkjenner hverandre (jeg har ikke nellik i knapphullet).  :)
Jeep!

Hadde den vært til å slå på hadde det fulgt med hammer!
Ex-JEEP: '98 Cherokee/XJ 4.0 Ltd. (solgt oktober 2012)
JCN #741

Utlogget skruknott

  • 304 CID
  • **
  • Innlegg: 81
Sv: Jeep treff ønskes
« Svar #6 på: On.,14,November,2007,21,20 »
Svarstad-treff hadde vært knall å fått med seg. Julebord på fredag, så skal jammen ikke love for mye anngående lørdagen, men skal ta en fight med furien og se om ikke det går ann å krutte opp der på søndag - for det er kjøring søndag også, eller?
Safety third

Utlogget MF

  • 304 CID
  • **
  • Innlegg: 64
Sv: Jeep treff ønskes
« Svar #7 på: On.,14,November,2007,21,53 »
hadde tenkt meg til svarstad uansett.

Utlogget skruknott

  • 304 CID
  • **
  • Innlegg: 81
Sv: Jeep treff ønskes
« Svar #8 på: To.,15,November,2007,08,43 »
Jeg er klar for søndagen hvis noen vet noe om tider... Når starter det der oppe?
Safety third

Utlogget Ronny

  • 360 CID
  • ***
  • Innlegg: 618
Sv: Jeep treff ønskes
« Svar #9 på: To.,15,November,2007,09,02 »
Jeg tror kanskje det var ett "kaffe-treff" for juging og slikt trådstarter hadde i tankene. Ett slikt type treff på en fast dag i måneden eller uka, a la slik møtene på Tyrigrava for "Oslo-gjengen" fortoner seg.

Regards
Ronny Andersen
I do understand the "Jeep thing", therefore I drive BMW

Utlogget jeep siemens

  • 304 CID
  • **
  • Innlegg: 80
  • 93 ZJ 4.0
Sv: Jeep treff ønskes
« Svar #10 på: Fr.,16,November,2007,13,49 »
Var egentelig det sosiale jeg var ute etter, ikke kjøring, men jeg har heller ikke vært på svarstad før  ???
Det blir jo sosialt av dette også  ;)

Liker lyden av motor så jeg er med på svarstad en tur, men søndag passer ikke for meg (skift jobbing)

Men fredag\lørdag passer bra for meg.

Endelig jeep på meg også :)
Medlem nr 814

http://www.youtube.com/v/R9MOniGI2nE&rel=1


Utlogget Skywalker

  • 360 CID
  • ***
  • Innlegg: 471
  • Space cowboy
    • -Cherrox-
Sv: Jeep treff ønskes
« Svar #12 på: Lø.,17,November,2007,12,26 »
Hei igjen, karer.

1)
Jeg er med på at det sosiale er greia her og demokratiske som vi er lar vi vel trådstarter legge nivået for tilstelningen.

2)
Jeg har ingen voldsomme kjørebehov siden XJ'en er "lowrider". Dessuten, når man tar i gang med frikjøring blir den sosiale biten "lite så där".

Tanke #1 med å foreslå Svarstad var at man kanskje kunne gjøre et felles oppmøte i Hvittingfoss eller Svarstad først, for en "skryte & ljuge-seanse". Min tanke om en slik tilstelning er at det også da kan skje en tid på dagen med dagslys, naturlig nok blir det da på denne tiden av året en lørdag eller søndag. Poenget med dagslys er at også tilfeldig forbipasserende får med seg at vi "lainer" de flotte Jeep'ene og at vi som deltagere også kan beundre de respektive deltageres lekre Jeep. Fortrinnsvis skjer dette et sted der det går an å få tak i litt kaffe og kanskje en burger eller.no. Når alle så er fornøyd med den sosiale biten kan det gjøres felles avreise til kjørefeltet, så blir det litt mer aktivitet for de fleste og vi ankommer kjørefeltet "in style".

Tanke #2 med å foreslå Svarstad var at det forhåpentligvis var flere Jeep-venner i Vestfold/Buskerud/Telemark som allerede hadde ringet inn den helgen på kalenderen (som vi allerede har sett tidligere i tråden) og at det dermed ville være brukbar høy sannsynlighet for at det var mer enn 1 Jeep-venn som kunne samles for Jeep-sosial skryt & ljug ett eller annet sted i nærheten av kjørefeltet.

3)
Jeg tenkte ikke på at det er midt i julebordsesongen, siden "mitt" julebord ikke inntreffer før midt i desember... For min del passer Svarstad fredag, lørdag og søndag i uke 48 (30. nov. - 2. des). Siden det ser ut til at ikke alle kan samtidig den helgen må det igjen være trådstarter som skjærer igjennom, finner dato det passer og sier "slik blir det;" med klokkeslett og greier. Uansett om det blir en hverdagskveld eller en helg, uansett om det blir i nærheten av Tønsberg, Drammen, Kongsberg....

Svarstad:
Når det er kjørehelg med frikjøring er feltet åpent hele tiden og det starter ikke til noe spesielt klokkeslett.
Kjøring krever minimum at man er medlem av 4x4 Drivers Norway (kontingent = 300,-) og at man har brannslukningsapparat med i bilen.
« Siste redigering: Lø.,17,November,2007,12,33 av Skywalker »
Jeep!

Hadde den vært til å slå på hadde det fulgt med hammer!
Ex-JEEP: '98 Cherokee/XJ 4.0 Ltd. (solgt oktober 2012)
JCN #741

Utlogget jeep siemens

  • 304 CID
  • **
  • Innlegg: 80
  • 93 ZJ 4.0
Sv: Jeep treff ønskes
« Svar #13 på: Lø.,17,November,2007,20,13 »
Ok  :) da får jeg si at det blir oppmøte på gatekjøkkenet i vegkrysse fra hof og kongsberg http://www.gulesider.no/kart/map.c?marklon=10.011567112504002&marklat=59.485911310062214&ps=4&companies=&q=hvittingfoss&imgt=MAP&id=s_10.011567112504002%2C59.485911310062214&n=61.72929105424&s=57.2419775773784&e=16.7197655385899&w=3.30433851404544&zoom=0.011859210000000002&tool=zoom&scrollX=0&scrollY=0

For og få med flest mulig sier vi søndag 02.12 kl 1100.
(jeg får byttet skift)

Håper flest mulig dukker opp  :)

« Siste redigering: Sø.,18,November,2007,22,29 av jeep siemens »
Endelig jeep på meg også :)
Medlem nr 814

http://www.youtube.com/v/R9MOniGI2nE&rel=1

Utlogget Skywalker

  • 360 CID
  • ***
  • Innlegg: 471
  • Space cowboy
    • -Cherrox-
Jeepin' Hvittingfoss (Sv: Jeep treff ønskes)
« Svar #14 på: Sø.,18,November,2007,15,36 »
Jeg er med. Stiller i grønn Cherokee. Diskrét JCN-dekor i front- og bakrute.  :)

OBS: Kartreferansen ovenfor har senter i Hvittingfoss City, ikke laftesjappa ved rundkjøringen / krysset Hof/Kongsberg.
Kartreferansen ovenfor er nå fin-fin, de som bruker den kommer til rett sted.  :)

EDIT:
Har også postet referanse til denne tråden for lokallag Vestfold/Telemark i håp om at det kan være interessant for flere.
« Siste redigering: Sø.,18,November,2007,22,55 av Skywalker »
Jeep!

Hadde den vært til å slå på hadde det fulgt med hammer!
Ex-JEEP: '98 Cherokee/XJ 4.0 Ltd. (solgt oktober 2012)
JCN #741