Velkommen til min garasje her skal jeg prøve å gjøre noe med jomfrua jeg kjøpte den Tirsdag 16.Apri.2007
Det skal sies at jeg ble singel 12. April, så slik er det billigere med Jeep
Så jeg kikket litt på JCN sine sider og ble overbevist om at Jeep skulle det bli. Altså klubb før bil
Jomfua var rød og fin i lakken. Registret i Bodø og hadde ikke sett snø før i 2006.(Ikke vinterkjørt??)
Tellerverket viste 66000 og alle servicer fra merkeverksted.
Alt var orginalt bortsett fra en Steel Horse HT.
Reddet Jomfua fra to herrer på St.Haugen midt i Oslo.
Sete bak fulgte også med.
Mandag etter troppet jeg opp på Grava som første reis gutt
men etter å parkert så jeg at det var noe galt
hjula var små, hjula var for tynne,bilen var veldig lav,bilen hadde HT, bilen hadde feil skilt,bilen hadde orginale fangere, ikke vinjs osv
det var mye som kom fram da
Men viljen til å skru bil har alltid vert der så ting skulle bli ordnet, men så er det de kronene da
Nå skulle bilen finansieres av båtsalg og den er solgt i dag 06.06.07 så penga er der men ikke tia, det er jo bare en uke og litt til Evjemoen, så deler er på vei fra USA men ikke tid til å sette det på.
Får kjøre orginalt i på Evje...
Tok ST først, klipset av HT (Steel horse har 6 klipps som feste og den er av)
og satte kursen til Tor Kløvstad på Hamar for å kjøpe ST.
Har tenkt til å gjøre følgende: (Innspill tas imot)
Body lift (YJ) 1" BLACK POLY BODY LIFT Kjøpt :-)
OME Ligger vel i en hylle i Drammen ennå
32 All Terain på de orginal Jepp felgene
Skal også ha vinsj og fanger forann og bak??? Så mye å velge i , tenkte å ha noe annet enn Warn siden flest har det..
Har sett på denne
http://www.4wd.com/Jeep-Parts-Tops-and-Accessories/Jeep-Pictures/8567.jpg.aspx?partno=JP0103Noen som har erfaringer?
Så langt har jeg fått vekk noe av bling bling på fangerne og tatt vekk unødvenig mye plast på disse. Har lyst til å røske av blomterkassene men de skal få være på til etter visnig. Etter påtrykk av Tommy så er skiltet også sentret.
Det største problmet ser man her
Fellesgarasje er ikke egnet til skruing :-)
Blir det avholt noen skru helger noe sted?