Var på BT i dag for å få innskrevet 32"x11,5" i Vognkortet. kjøpte i vinter felget med TUV hos BG-Nor og Dekk fra et annet firma. Det har tura og gått litt men i dag gikk turen for å få godkjendet dette.
Hadde time mot slutten av dagen og den første kommentaren jeg fikk var at dette var en stor ombygging og at dette krevde laaang tid å gå igjennom. Ja ja, tenkte jeg. Trodde dette var ganske greit.
Men etter masse om og men hvorvidt Tuv papirene på felgene kunne brukes i kombinasjon med det allerede godkjendte hevesettet (OME2,5") så sa han at det sansynligvis gikk i orden.Så det er jo bra. Men så kom det jeg aldrig har hørt om før.. Pga. nye skjermbreddere for å dekke over de nye dekkene så måtte jeg trolig ha dokumentasjon på at de ikke skygget for synsvinkelen i sidespeilene bakover. HÆÆÆÆÆÆ? Hva pokker er dette? Noen andre som har hørt om dette før? 6" PocetStyle breddere.
Uansett skulle han undersøke dette litt mer å komme tilbake per telefon så vi får se. Hva gjør jeg om jeg må dokumentere dette med skjermene? Finnes vel ikke noe breddere med tuv?