www.jeepclubnorway.no
Velkommen,
Gjest
. Vennligst
logg inn
eller
registrer deg
.
1 time
1 dag
1 uke
1 måned
Alltid
Logg inn med brukernavn, passord og innloggingstid
Nyheter:
Endelig oppe igjen!
Hovedside
Hjelp
Logg inn
Registrer
www.jeepclubnorway.no
»
Generell kategori
»
Generelt
»
Savner kalender...
« forrige
neste »
Skriv ut
Sider: [
1
]
Til bunnen
Skrevet av
Emne: Savner kalender... (Lest 1689 ganger)
0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.
jeger
304 CID
Innlegg: 216
Savner kalender...
«
på:
Ti., 6,Mars,2007,22,09 »
betalte for en stund siden giro for medlemskapet i denne gjeve klubben
...men...savner kalenderen og det som evt følger med i dette medlemskapet. Noen som har noe kontroll på dette?
Loggført
Geir Morten
Orkdal
Sverre
360 CID
Innlegg: 373
Sv: Savner kalender...
«
Svar #1 på:
Ti., 6,Mars,2007,23,15 »
Det er vel neppe noen trøst, men det samme gjelder meg....
Loggført
2004 WJ 2,7 CRD Overland
X-Jeeps: 98 TJ 2,5 (31") - 97 TJ 4,0 (33") - 99 XJ 2,5td (31") - 88 XJ 4,0 2dr (33") - 88 XJ 4,0 (31") - 00 XJ 2,5td (30") - 95 XJ 4,0 (31") - 95 XJ 2,5td (stock)
Jeepsan
258 CID
Innlegg: 43
360
Sv: Savner kalender...
«
Svar #2 på:
On., 7,Mars,2007,10,32 »
Fikk ingen i fjor så jeg håper jeg kommer med i trekningen i år..
Loggført
Livet er for kort til å kjøre kjedelige biler
Jeep CJ7 1984
Willys 1953
Skriv ut
Sider: [
1
]
Til toppen
« forrige
neste »
www.jeepclubnorway.no
»
Generell kategori
»
Generelt
»
Savner kalender...