Skrevet av Emne: Savner kalender...  (Lest 1685 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Utlogget jeger

  • 304 CID
  • **
  • Innlegg: 216
Savner kalender...
« på: Ti., 6,Mars,2007,22,09 »
betalte for en stund siden giro for medlemskapet i denne gjeve klubben  :D...men...savner kalenderen og det som evt følger med i dette medlemskapet. Noen som har noe kontroll på dette?
Geir Morten
Orkdal

Utlogget Sverre

  • 360 CID
  • ***
  • Innlegg: 373
    • Sverres garasje
Sv: Savner kalender...
« Svar #1 på: Ti., 6,Mars,2007,23,15 »
Det er vel neppe noen trøst, men det samme gjelder meg....
2004 WJ 2,7 CRD Overland
X-Jeeps: 98 TJ 2,5 (31") - 97 TJ 4,0 (33") - 99 XJ 2,5td (31") - 88 XJ 4,0 2dr (33") - 88 XJ 4,0 (31") - 00 XJ 2,5td (30") - 95 XJ 4,0 (31") - 95 XJ 2,5td (stock)

Utlogget Jeepsan

  • 258 CID
  • *
  • Innlegg: 43
  • 360
Sv: Savner kalender...
« Svar #2 på: On., 7,Mars,2007,10,32 »
Fikk ingen i fjor så jeg håper jeg kommer med i trekningen i år..  ???
Livet er for kort til å kjøre kjedelige biler
Jeep CJ7 1984
Willys 1953