Skrevet av Emne: Lokallagstreff Sørlandet 02.12.07 på Haugereid  (Lest 2821 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Utlogget sivrt

  • 401 CID
  • ****
  • Innlegg: 1004
Lokallagstreff Sørlandet 02.12.07 på Haugereid
« på: Sø., 2,Desember,2007,18,07 »
Heisann folkens.. Legger inn en link til bilder fra lokallagstreffet vårt idag 2 desember på Haugereid.. Var 9 biler på det meste.. Lang dag med pølsegrilling og masse bra kjøring.. Har lagt bildene på Pirate siden det er enklere..


Ta en titt her:
http://pirate4x4.no/forum/showthread.php?t=8871
`00 WJ 4,7 V8, 3" og 32" A/T - "Åtteren"
`98 XJ 4.0 HO, 7" og 35" X-Terrain.

Utlogget sandviper

  • 401 CID
  • ****
  • Innlegg: 1161
Sv: Lokallagstreff Sørlandet 02.12.07 på Haugereid
« Svar #1 på: Sø., 2,Desember,2007,23,03 »
Artig med bilder, satser på å bli med neste gang.
Willys Pickup 54 L6-226 soon to be HO powered

Utlogget Kristian

  • 360 CID
  • ***
  • Innlegg: 483
  • Det er forskjell på SHOWOFF og OFFROAD
Sv: Lokallagstreff Sørlandet 02.12.07 på Haugereid
« Svar #2 på: Sø., 2,Desember,2007,23,31 »
Er`n ikke moderator i Pirate da ;)
I DRIVE JEEP, NOT A SUV

Utlogget sivrt

  • 401 CID
  • ****
  • Innlegg: 1004
Sv: Lokallagstreff Sørlandet 02.12.07 på Haugereid
« Svar #3 på: Ma., 3,Desember,2007,11,59 »
Grunnen til at bildene ligger på Pirate er at det er et mye enklere forum å laste opp bilder til. Hvis noen ikke liker at jeg linker dit for å dele bildene med andre JCN medlemmer så får det være de sitt problem. Det har ingenting med at jeg er moderator der å gjøre.
Her kan jo ikke bildene være større enn 256mb og da blir det ikke rare kvaliteten.
Vet ikke om Golden Eagle har sett innlegget jeg linker til men jeg har skrevet at det er lokallagstreff i Jeepclubnorway og promoterer jo klubben på det viset.

Synes det er merkelig med all den motstand som finnes her inne når jeg prøver å gjøre noe jeg mener er positivt for klubben. ::)

Hvis dere ønsker det kan jeg jo slutte med å linke til bilder i fremtiden på andre forum. Da blir det kanskje ikke så mye surmulig. Bedre å ikke ha noe trafikk her enn trafikk fra feil kant?
`00 WJ 4,7 V8, 3" og 32" A/T - "Åtteren"
`98 XJ 4.0 HO, 7" og 35" X-Terrain.

Utlogget kjetil

  • 360 CID
  • ***
  • Innlegg: 738
Sv: Lokallagstreff Sørlandet 02.12.07 på Haugereid
« Svar #4 på: Ma., 3,Desember,2007,13,13 »
Ikke for å piske opp stemningen. Men jeg er enig med sivrt.

På dette forumet må man ha egen "bildeside" for å laste inn bilder. ERGO tungvint.

Først må man laste inn bildene, så må man linke hvert enkelt bilde over til denne siden..

Da er det lettere å laste inn bildene sette så en link hvis noen gidder å se på bildene fra vi kjørte på haugereid.

Hvis man ser på datoen sivrt gjorde dette kom linken over hit til bildene straks han hadde lastet den inn..

Man skal bare være glad for at folk samles for å kjøre under JCN sin regi.
Jeep clubnorway medlem nr 12
Jeep CJ-7 Renegade 1985 optimalisert istykker.
Jeep JK unlimited 2012 sahara
Har endelig skjønt "Jeep thing" så nå mor kjører Toyota til daglig.

Utlogget pkk

  • 304 CID
  • **
  • Innlegg: 86
Sv: Lokallagstreff Sørlandet 02.12.07 på Haugereid
« Svar #5 på: Ma., 3,Desember,2007,14,00 »
...here we go again...

Er det mulig tenker jeg:

1. Det er ikke bare sivrt som har vært med sin bil på lokaltreff, hvorfor har ingen andre giddet å bry seg med å laste opp en sit.rep derfra da, dersom det er et problem at det ligger ute på andre forum?

2. Dersom en ser på innleggene til sivrt her på forumet, på offroad.no -tidligere som nå- og i senere tid på pirate4x4.no, er det jevnlige og gode tråder, og gode innspill i tråder han bidrar på. Det er KUN dette forumet som taper dersom sånne som sivrt ikke gidder å bidra på JCN forumet, eller linke hit eller herfra. -Vær varsom med hva dere kritikere ønsker dere!

3. Det er ingen tvil om hvem som har stått for arrangemanget som sivrt har fortalt om på pirate, og han har profilert JCN på en flott måte.

4. Jeg har brukerprofil på fire norske offroadforum, som jeg besøker jevnlig, og er aktiv i to av dem mer eller mindre. Dermed ser jeg hvem som bidrar hvor, og i denne sammenheng, hvem som ikke bidrar. Det er da vel ikke forbudt å delta på andre forum fordi om man har en profil eller medlemsskap i JCN? Den beste reklamen for JCN må da vel være nettopp en høy aktivitet på offroad.no og pirate, og henvise til disse sidene ved enhver anledning. Men da må det være såpass med konstruktiv aktivitet at det fenger, sånn sipping som foregår nå kan alle og enhver være foruten.


JCN no 835
1990 4.2 YJ
1999 4.7 WJ

Utlogget sivrt

  • 401 CID
  • ****
  • Innlegg: 1004
Sv: Lokallagstreff Sørlandet 02.12.07 på Haugereid
« Svar #6 på: Ma., 3,Desember,2007,14,07 »
Takk for det gutter. Setter pris på innleggene over her. Må si jeg mister litt gnisten til å komme med fler innlegg på dette forumet hvis jeg bare får slik tilbakemelding som jeg har fått fra enkelte her inne.
`00 WJ 4,7 V8, 3" og 32" A/T - "Åtteren"
`98 XJ 4.0 HO, 7" og 35" X-Terrain.

Utlogget Sverre

  • 360 CID
  • ***
  • Innlegg: 373
    • Sverres garasje
Sv: Lokallagstreff Sørlandet 02.12.07 på Haugereid
« Svar #7 på: Ma., 3,Desember,2007,20,17 »
1. Fine bilder!

2. Denne diskusjonen har egentlig ingenting i denne tråden å gjøre, siden dette ligger under bilder fra treff. Alle innlegg (innkludert mitt eget) med unntak av de som kommenterer bildene kan med fordel slettes...

3. Jeg synes det er fint å ha en åpen og saklig diskusjon om lojalitet til klubben og hvordan man bruker ulike forum, men er ikke tilhenger av kommentarer som kan oppfattes som sarkastiske rettet mot enkeltpersoner.

4. Jeg er enig i at bildefunksjonen på dette forumet ikke er av den beste, men har også forståelse for at dersom dette skal forbedres er det noen som må bruke av fritiden sin til å gjøre det.

5. Inntil noen har brukt av fritiden sin til dette har jeg forståelse for at bilder blir lagt andre steder. Det er mange her inne som linker til bilder på andre nettsider, og hadde det ikke vært for en annen tråd på forumet her vedr. Pirate, tror jeg ikke det hadde blitt noen diskusjon vedr dette innlegget heller.

6. Bildetråden sivrt linker til i sitt innlegg tror jeg absolutt er positiv med tanke på å rekrutere folk til treff i regi av JCN. Det er klart at ideelt sett burde det lagt 3-4 "teaser-bilder" på Pirate med linken "flere bilder og story på jeepclubnorway.no", men for å forlange dette bør det kanskje gjøres litt enklere å lage en slik treffreportasje med bilder her på forumet...
2004 WJ 2,7 CRD Overland
X-Jeeps: 98 TJ 2,5 (31") - 97 TJ 4,0 (33") - 99 XJ 2,5td (31") - 88 XJ 4,0 2dr (33") - 88 XJ 4,0 (31") - 00 XJ 2,5td (30") - 95 XJ 4,0 (31") - 95 XJ 2,5td (stock)

Utlogget Jeep

  • 401 CID
  • ****
  • Innlegg: 1240
Sv: Lokallagstreff Sørlandet 02.12.07 på Haugereid
« Svar #8 på: Ti., 4,Desember,2007,07,25 »
Sivrt, og andre!
Bry dere om de aller fleste, og ikke de få. Jeg setter selvsagt pris på at evenementer postes her på forumet. Hvis grunnen til at det ikke blir gjort er at det er for tungvint, er det der vi må ta et tak.
Jeg har kontaktet forumsjefen som vil ta opp dette med webmaster for å bedre brukervennligheten.
Hvis dere, som brukere, har ønsker, meninger, eller innspill angående forumet kan dere sende dem til forum@jeepclubnorway.no. Forumsjefen ordner opp!
Tor Kløvstad
2001 WJ V8, Original
1994 YJ, Modifisert
Lokalkontakt Hedmark

Utlogget sivrt

  • 401 CID
  • ****
  • Innlegg: 1004
Sv: Lokallagstreff Sørlandet 02.12.07 på Haugereid
« Svar #9 på: Ti., 4,Desember,2007,11,26 »
Det høres flott ut Tor! Hvis det blir like enkelt å legge opp bilder her inne som andre forum kommer jeg selvfølgelig til å legge de inn her.
Personlig synes jeg et forum blir mye mer interessant hvis det finnes mange bilder der. Som f.eks i garasjene og under treffreportasjer. Blir liksom ikke like moro å lese side opp og side ned med bare tekst.
`00 WJ 4,7 V8, 3" og 32" A/T - "Åtteren"
`98 XJ 4.0 HO, 7" og 35" X-Terrain.

Utlogget sondre85

  • 304 CID
  • **
  • Innlegg: 65