Skrevet av Emne: Detta blir dyrt  (Lest 2104 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Utlogget Kristian

  • 360 CID
  • ***
  • Innlegg: 483
  • Det er forskjell på SHOWOFF og OFFROAD
« Siste redigering: On., 8,August,2007,10,45 av Kristian »
I DRIVE JEEP, NOT A SUV

Utlogget simon

  • Get a life!!
  • *****
  • Innlegg: 1265
Sv: Detta blir dyrt
« Svar #1 på: On., 8,August,2007,13,02 »
http://www.youtube.com/watch?v=rwmNmQP-KL4&mode=related&search=  :'(

Ha, Hells Gate !   Nettopp det stedet jeg IKKE kjørte med leiebilen.  Husker ikke hvorfor :)
Rød, grønn og gul Jeep. (YJ, kriger og spissnese)

Utlogget Skywalker

  • 360 CID
  • ***
  • Innlegg: 471
  • Space cowboy
    • -Cherrox-
Jacka$$ (Sv: Detta blir dyrt)
« Svar #2 på: On., 8,August,2007,13,37 »
Ha, Hells Gate !   Nettopp det stedet jeg IKKE kjørte med leiebilen.  Husker ikke hvorfor :)

Jeg er ganske sikker på at du hadde sett denne snutten før og hadde den friskt i minne da du var der. Og at du husket på at du ikke hadde tatt den ekstra-uforutsett-forskring-mot-alt dingsen leiebyråene tilbyr som koster skjorta, et hus, bilen og en Cigarette 35".  ;)
Uansett om TJ'en på filmen hadde softtop eller hardtop før oppkjøringen hadde den ihvertfall softtop da turen var over. Ryktebørsen sier at det var ei dame som kjørte ulykkesturen og at alt gikk bra med henne. Moralen må være å ihvertfall bruke minimum 4-punktsbelte. Veltebøylen redder kanskje bilen, men holder ikke mennesker (og dyr) på plass.

Jeg kan forresten huske at jeg så Jacka$$-film #1. Blant alt det sinnsvake de tullingene gjør er å vrakjøre en leiebil. For så å levere den totalvrakede vogna tilbake med 2x oppblås-barbie i baksetet. Når utleiegubben klikker fullstendig sier gutta "ære du tørnær fora'? Vi har jo fylt tanken før vi leverte inn og alt, jo". :P

http://www.youtube.com/watch?v=c-Xw_-n1avU&mode=related&search=  :'( :'(
Shi*!! Det gikk sjukt fort (nedover)!


« Siste redigering: On., 8,August,2007,13,43 av Skywalker »
Jeep!

Hadde den vært til å slå på hadde det fulgt med hammer!
Ex-JEEP: '98 Cherokee/XJ 4.0 Ltd. (solgt oktober 2012)
JCN #741