På tide å oppdatere her litt.
I dag fikk jeg EU godkjent bilen!!! Glad, for nå kan jeg endelig begynne å bygge. Var hele tiden planen å få EU i boks, for da har jeg to år på meg med godkjenningsmølla. Men får se om det går, kom nemlig over noen billige felger jeg ville ha, og kjøpte de, men uten TUV papirer. Når alt er ferdig har jeg da kun TUV på BL, og da virker det vanskelig/umulig med godkjenning. Får se hva det blir til.
Felgene er i hus, dekkene ligger et annet sted, men i min eie, BL har fortsatt BG Nor, og eneste vi venter på er Bushwacker-pengene som snart tikker inn på konto. Gleder meg!
Hjalp Kjart her på forumet med Lockplate-compressor tool, så mao hvis noen andre trenger, så har jeg det her i Oslo.
Bergskaug ga meg også en to timers lektyre om Cartergasser og vakumsystem. Nå beggynner kunnskapen å falle på plass. Deilig.
Og, ja. Også må jeg jo fortelle om tidenes billigste "verkstedsregning". Tre stykk toer feil på EU kontrollen kostet meg kr 100,- å rette opp i. 45,- ganger to til nye blinklyspærer i orange utførelse, og kr 10,- til et klips! Sånnt kan man leve med! Digger Jeep!