Slik så det ut klokken 09.30 imorges:
Hadde full gjennomgang av allt som skulle oppover. Pakket og stablet på paller. Så var det tid for litt opplasting....:
Så da var det bare å legge ut på et par timers kjøretur hver vei. En kjapp gjennomgang hos E.B ( tok bare et par timer.... ) og så vende skuta hjemover. Så nå er det bare å "sitte" å tvinne tommeltotter i 2, 3, 4 uker på at han skal få fullført snadderet.
Det dukket jo opp noen spørsmål angående løsninger.... Hvordan få riktig speedometersignal til lock-up`en. Signalet kommer fra orginal NP 231 giver og blir konvertert internt i den nye hjernen til dashbordet. Men derfra ser det ikke ut som om jeg kan hente noen signal videre til motorstyringen.... NP 231 har vel3 pulser/ min, mens Chevy har 40 pr/min.... Hvis ikke hjernen til dashbordet kan videreformidle dette, blir jeg nødt til å handle en slik boks Kathrine bruker i sin CYJ.
Samme problemet gjelder motorstyringen også....
En god nyhet dukket jo også opp! I motsetning til YJ, CJ, så har TJ`en en ekstra stor "lomme" der det trengs for fordeleren oppe i bakkant. Så E.B var meget optimistisk med tanke på plasseringen. Han var også godt fornøyd med 2" bodylift. Ble litt mere klaringer både her og der!!!