Handlet på Nomax nå i juni. Er ikke imponert over kundeservice iaf.
Først kom en styredemper jeg bestilte 5 dager for sent, og når den endelig kom i posten, var det feil, en helt annen enn den jeg bestilte. Men ingen hint om det underveis.
Så bestilte jeg dekk, senterkopper, og hjulmuttere. Dette var også forsinket. Måtte purre flere ganger for å få svar på når det var kommet frem. Bestemte meg for å kjøre til Drammen for å hente selv, fikk bekreftet på forhånd at det var klart til henting og avtalte klokkelsett. Da jeg kom frem, så var han ikke hjemme. En annen fyr overleverte delene, men så viste det sag at leveringen ikke var komplett, det manglet hjulmuttere. Så fikk jeg snakke med han på mobil og da fortalte han at hjulmutterne ikke kom før neste uke en gang og at han skulle sende dem til meg i posten. Hærreh!
Nomax er en rotete butikk. Du har ingen kontroll på når du kan forvente å få varene, ei heller sporing. Vær forsiktig og forsikre deg dobbelt at bestillingen er komplett hvis du skal hente, eller planlegger en eksakt dag for montering på bilen iaf.
Fremstår som useriøs, syns jeg, og jeg kommer til å handle fra Tyskland eller USA fra nå av.