Det viser seg også at tenningslåsen ikke virker på bilen. Jeg har drevet endel feilsøking på dette, men har enda ikke funnet ut av dette. Så da ble det en tur på det store Internettet, og bestilling av 10 forsendelser fra
www.jetcarrier.com... Bl.a ny tenningsbryter. Her gledes...

I påvente av 400$ i deler fordelt på alle mine 3 amerikanere, så fikk jeg fabrikert nye bryterdeksler i dag. Har desverre ikke noen "før-bilde", men her er de gamle bryterne:

Svære, og stygge som juling, og med så sterkt lys i bryterne at jeg var redd for nattesynet mitt...

Dessuten var det ene bryterpanelet brekt sund, slik at den ene bryteren bare hang.
Så da ble de slik:

2 brytere på venstre side av rattet, og 1 på høyre. 1000-metringer, ryggelys / arbeidslys bakover, og arbeidslys forover. Nå skal det være sagt at det kun er ryggelys / arbeidslyset bakover som er montert pr. tiden, men nå er bryterpanelet klart til resten kommer!
Ellers av "småfix" som jeg BLE informert om, så har jeg fått fixet takisolasjonen, som hang ned i hodet på passasjerer, og så har jeg forsøkt å få fixet håndbrekket / fotbrekket, uten at jeg har klart DET helt enda...

Dessuten har jeg strekt opp MYYE nytt ledningsnett, og fått nappet ut MASSE som ikke er i bruk... Men slik skal det visst være på amerikanske biler, har jeg sett på de to andre jeg har....