Skrevet av Emne: Norsk Folkemuseum ønsker å låne en 80` talls Jeep  (Lest 916 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Utlogget Stein-K

  • Administrator
  • Get a life!!
  • *****
  • Innlegg: 2511
  • TJ med V8
    • Garasjen min hos JCN
Norsk Folkemuseum ønsker å låne en 80` talls Jeep
« på: Ma.,13,April,2009,18,15 »
Vi har fått en forespørsel fra Norsk Folkemuseum vedrørende lån av en åttitalls Jeep. Fortrinnsvis en CJ 7 eller Wagoneer, men Cherokee`er og YJ vurderes også.

23. april kl. 18.00 lanseres utstillingen "Back to the 80s" på Norsk Folkemuseum.
Det skal bli en utstilling som viser de kjente ikonene fra 80-tallet Vi som vokste opp på 80-tallet er nå i full gang med å samle inn Rubiks kuber, saccosekker og LP-plater. Vi vil forsøke å fange tidsånden fra 80-tallet, men også vise at 80-tallet la et grunnlag for mye av dagens trender og tekniske utvikling. Vi ønsker å skape gjenkjennelse for de som opplevde 80-tallet, og å forklare litt for de som ikke gjorde det. Mer informasjon om utstillingen finner dere her:
Norsk Folkemuseum

Til denne utstillingen ønsker vi også å presentere et utvalg typiske biler fra 80-tallet. Vårt spørsmål er derfor om noen av klubbens medlemmer kunne tenke seg å la en tidstypisk Cherokee XJ eller Wrangler stå på Folkemuseet fra nå og over sommeren. Vi er også interesserte i biler som kan stå en kortere periode.
I så fall håper vi dere kan ta kontakt så snart som mulig over påske.  Ring meg på 22 12 37 25 / 90 19 80 99 eller send en e-post til
  Paal Mork

De har forståelse for at det ikke er mange som ønsker å låne bort sin kjære i den perioden av året som disse bilene nytes best! Men skulle det være noen som ønsker å låne den bort eller har en til overs som de kan avse for denne perioden, så blir de meget lykkelige !
Min garasje

Webredaksjon JCN
Kjør hardt, kjør stil! Karosseriet er en slitedel!!!