Det er nok ikke samme utveksling i diffen, så det vil i utgangspunktet funke svært dårlig. Men det er du tydeligvis klar over da.
Du kan bytte/flytte over innmaten (dvs. kronhjulet evt. helst den og pinjong eller alt sammen), men det krever en god del pirk vedr. shimsing osv. hvis man skal sikre en viss levetid (og fravær av ulyd) på prosjektet.
Jeg er ingen ekspert på diffshimsing, men alt er beskrevet i den store kloke boka
Antar det er Quadradrive på begge, det er jo mest vanlig i Norge iallefall.
Er det rust på fjærfestet? Ingen kjempesveisejobb å fikse det, selv om det kanskje er litt lettere på venstre side (det er vel oftest venstre side det ruster på).
Du får kjøpt nye fjærfester fra USA, men visstnok kun parvis så det koster noe tusenlapper.
I 2011 da jeg hadde rust på venstre side fantes ingen ferdige deler å få kjøpt.
Så jeg fikk kappet av enden på en skadet men rustfri foraksling på et huggeri, og flyttet da over fjærfestet til min aksling.
Hvis du finner en aksling i dag som ikke er rustet, så er du kanskje litt heldig.
I denne tråden er alt jeg gjorde beskrevet. Byttet også simmerringer i diffen, så hadde ute diffklumpen.
Tråden går fra november 2010 da jeg oppdaget rusten, til september 2012 da jeg endelig var ferdig med det og en del andre prosjekter
http://www.jeepclubnorway.no/smf/index.php/topic,6901.0.htmlForøvrig er WJ (Grand Cherokee) avdelingen på forumet plassert her
http://www.jeepclubnorway.no/smf/index.php/board,12.0.html