Skrevet av Emne: LANDSTREFF 2013  (Lest 11256 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Utlogget Kris

  • 360 CID
  • ***
  • Innlegg: 290
Sv: LANDSTREFF 2013
« Svar #45 på: Ma.,16,September,2013,22,40 »
Vi vil se bilder :D :D :D

Med vi mener jeg oss som ikke kunne komme pga. jobb osv :'(
TJ 00 uorginal
XJ 95 (solgt)
Zj 94 V8(solgt)

Utlogget KnuNor

  • Get a life!!
  • *****
  • Innlegg: 1375
  • Gvarv, Telemark
Sv: LANDSTREFF 2013
« Svar #46 på: Ma.,16,September,2013,23,40 »
;D ;D ;D omtrent slik tror jeg at jeg så ut hele Lørdag og utover Søndagen denne helgen...

Jeg vil rette en stor takk til dere som arrangerte dette treffet! Som førstereis med 2 kamerater om bord, ble vi alle 3 overrasket over hvor inkluderende dere er, ikke bare arrangørene, men også dere andre som tilsammen faktisk utgjør treffet.

Men vi vil spesielt  dra frem den guida turen som gjøre at jeg fikk åpnet øynene og kjørte steder jeg ikke hadde turt å prøve på mange år... Masse gode råd om kjøreteknikker, veldig hyggelig opplegg i grillhytta på kvelden ( ikke bare for at jeg var så heldig å vinne den kasteblokka, og fikk pokal for at jeg var nybegynner.. 8)) og takk for god mat :-)

Jeg undres bare over at det ikke var flere fremmøtte?, Ikke for at det manglet noen for å gjøre treffet helt topp for min del
Men å få tilbud om et slikt fint kjøreområde, og så bra arrangert treff, ville jeg tro at samlet flere Jeeper.... ???


Om en skulle komme en ting, er det som Stianvi er inne på, et skilt nede ved innkjøringen... vi fikk også kjørt mye av Luksefjell på veier som var forbeholdt slike vanlige biler...  ??

PS: Om noen har funnet en kortholder med sertifikat, bankkort osv... Hadde det vært fint med en beskjed...

Takk igjen og jeg er 101% sikker at jeg kommer tilbake !!!!



Erik
Var nok været som var skyld i at det ikke kom så altfor mange... Var der selv bare en kort stund om lørdag pga. drittværet.
Jeep - There's only one!
2013- ¦ 99 WJ 3.1 TD Limited.
(X) 2009-2013 ¦ 98 XJ 2.5 TD Sport.

Utlogget Fighter

  • JCN - Styre
  • Get a life!!
  • ****
  • Innlegg: 1529
  • En SUVeren Jeep.
Sv: LANDSTREFF 2013
« Svar #47 på: On.,18,September,2013,00,35 »
Det finnes ikke dårlig vær, bare dårlige klær. ::) Drittværet var bare noen par byger, så kom oppholdsvær og sol frem igjen. Søndagen derimot....Men de fleste var ute og kjørte i løypene for det... :) Jeeper tåler vann... ;D
Jeg vil benytte sjansen til å takke dem som var med fra onsdag og torsdag og hele helgen, som gjorde dette mulig. Takk til Erik Nybø, "Kegg", Erik,Guttorm, Aksel og Stein K. for merking av løyper og guiding, samt praktiske ting av alle slag. Takk til Knut for informativt og nyttig kjørekurs, samt guiding. Dette var med på å gjøre rammen rundt treffet til det som er meningen med JCN`s landstreff, nemlig at alle skal føle seg velkommen, og alle skal få utbytte av oppholdet. Det var spesielt hyggelig at det kom så pass mange ferskinger, og standard jeeper og at de fikk en fin opplevelse. Det gikk med noen kilo nakkekoteletter, et bra antall karbonader og pølser med tilbehør. Pokal og premieutdelingen lørdagskvelden var prikken over i-en. Selvfølgelig kunne det vært ønskelig med flere tilstede, men vi hadde en fin helg vi som var der. Takk, alle sammen og vel møtt neste gang. Mvh. Åge.
Åge Færestrand
Formann JCN
Lokalkontakt for Bergen
Mobil. 41306030
Grand Cherokee limited, 1995- 5,2-V8

Utlogget Stianvi

  • 304 CID
  • **
  • Innlegg: 157
Sv: LANDSTREFF 2013
« Svar #48 på: On.,18,September,2013,21,58 »
Kommer det non bilder ut på siden her? :-)

Utlogget Fighter

  • JCN - Styre
  • Get a life!!
  • ****
  • Innlegg: 1529
  • En SUVeren Jeep.
Sv: LANDSTREFF 2013
« Svar #49 på: To.,19,September,2013,00,48 »
Bilder legges ut på "bilder fra treff"  ;)
Åge Færestrand
Formann JCN
Lokalkontakt for Bergen
Mobil. 41306030
Grand Cherokee limited, 1995- 5,2-V8