Merket på turen hjem med TJ'en at det var ganske mye støy inni kupèen selv med fibertopp. Merket ikke noe direkte vindstøy eller trekk, men jeg har en mistanke om at selve toppen lager mye støy. Det går greit til opp til 60 km/t, deretter blir det som i en gammel traktor. Noen som har gode tips for å få det mer stille inni bilen? Selvklebende støydempingsmatter i taket?