Skrevet av Emne: Baksete med nakkestøtte  (Lest 3132 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Utlogget Skyjacker

  • 360 CID
  • ***
  • Innlegg: 309
  • JK-09
Baksete med nakkestøtte
« på: Lø., 5,Mai,2012,09,46 »
Noen som hat dette settet?

http://www.quadratec.com/products/24276_1XX_PG.htm

Er ryggen på dette setet høyere enn orginal setet? Vil nakkestøttene fungere som nakkestøttene for barn, eller er de mest for pynt. Ryggen på original setet er jo ikke særlig høyt då om man monterer støtte på disse er det ikke mye til hjelp?

Pris på 265 Usd er ikke gale. Frakt er vel like mye, men likevel ikke en avskrekkende pris.
Jeep Wrangler JK-09

Utlogget simon

  • Get a life!!
  • *****
  • Innlegg: 1265
Re: Baksete med nakkestøtte
« Svar #1 på: Lø., 5,Mai,2012,11,52 »
Det var en eller annen i klubben som hadde montert gitter på bakre del av veltebøylen med vingemuttere, og så montert nakkestøtteputer direkte på gitteret, samt diverse fester for div utstyr.   
Det var veldig praktisk.
Rød, grønn og gul Jeep. (YJ, kriger og spissnese)

Utlogget Stormer

  • 304 CID
  • **
  • Innlegg: 210
Re: Baksete med nakkestøtte
« Svar #2 på: Lø., 5,Mai,2012,14,59 »
Jeg har det. Funker veldig bra når du har barna bak. jeg kan måle høyden fra sete puten til toppen av nakkestøtten hvis du er intresert.

Utlogget Kjart

  • 304 CID
  • **
  • Innlegg: 143
Re: Baksete med nakkestøtte
« Svar #3 på: Lø., 5,Mai,2012,15,06 »
Noen som hat dette settet?

http://www.quadratec.com/products/24276_1XX_PG.htm

Er ryggen på dette setet høyere enn orginal setet? Vil nakkestøttene fungere som nakkestøttene for barn, eller er de mest for pynt. Ryggen på original setet er jo ikke særlig høyt då om man monterer støtte på disse er det ikke mye til hjelp?

Pris på 265 Usd er ikke gale. Frakt er vel like mye, men likevel ikke en avskrekkende pris.

Jeg ville tippet ca.150 usd i frakt og så moms på toppen av begge deler igjen!

Jeg har ett slikt sete i eske i garasjen ubrukt, jeg kan godt ta noen mål for deg hvis ønskelig! Og hvis du er i oslo noen gang så kan du se på den! Jeg skal nok ikke bruke setet med det første grunnet endrede planer, så salg eller bytte kan være interessant!

Simon, var det ikke han med den blå tj fra kongsberg som hadde gjort det du beskriver. Jeg tror han heter Tom eller TomG eller noe. Jeg tror jeepen er solgt. Men han har helt sikkert bilder av løsningen med nakkestøtter og highliftfeste på velteburet.

Mvh
Kjartan

Utlogget simon

  • Get a life!!
  • *****
  • Innlegg: 1265
Re: Baksete med nakkestøtte
« Svar #4 på: Lø., 5,Mai,2012,16,06 »
Jo, det stemmer, Kjartan.  Her er tråden med bildene av greia:
http://www.jeepclubnorway.no/smf/index.php/topic,2232.30.html
Rød, grønn og gul Jeep. (YJ, kriger og spissnese)

Utlogget Skyjacker

  • 360 CID
  • ***
  • Innlegg: 309
  • JK-09
Re: Baksete med nakkestøtte
« Svar #5 på: Lø., 5,Mai,2012,17,19 »
Hei Kjartan,

Jeg er interessert i setet. Hvilken farge er det? Kunne du knipset et bilde av det? Jeg har ingen planer om tur til Oslo, men vet Tarje skal over i forbindelse med SOA, så kanskje jeg kan be ham pent om å ta det med seg. Hvilkepris tenker du?

Jeg har sett løsningen med gitteret, og der er en fin løsning, men jeg liker å flippe setet fremover for bedre plass til bagasje etc, så redd gitteret kommer i veien.

Andreas
Jeep Wrangler JK-09

Turbo.TJ

  • Gjest
Re: Baksete med nakkestøtte
« Svar #6 på: Lø., 5,Mai,2012,19,18 »
Jeg har det baksetet i bilen min. hvis du svinger forbi, så kan vi stappe junior inni å se hvordan det går...... ;D

Utlogget Skyjacker

  • 360 CID
  • ***
  • Innlegg: 309
  • JK-09
Re: Baksete med nakkestøtte
« Svar #7 på: Lø., 5,Mai,2012,19,23 »
Hadde tenkt å spørre deg om det, pluss om jeg kjøper det fra Kjartan og plukke det opp hvis du passerer Oslo  ;D
Jeep Wrangler JK-09

Utlogget Kjart

  • 304 CID
  • **
  • Innlegg: 143
Re: Baksete med nakkestøtte
« Svar #8 på: Sø., 6,Mai,2012,11,16 »
Hei Kjartan,

Jeg er interessert i setet. Hvilken farge er det? Kunne du knipset et bilde av det? Jeg har ingen planer om tur til Oslo, men vet Tarje skal over i forbindelse med SOA, så kanskje jeg kan be ham pent om å ta det med seg. Hvilkepris tenker du?

Jeg har sett løsningen med gitteret, og der er en fin løsning, men jeg liker å flippe setet fremover for bedre plass til bagasje etc, så redd gitteret kommer i veien.

Andreas

Ett par lapper (2000) er vel en grei pris, og fargen er sort, ikke black denim, men black! Jeg kan ta bilde i ettermiddag!

Utlogget Skyjacker

  • 360 CID
  • ***
  • Innlegg: 309
  • JK-09
Re: Baksete med nakkestøtte
« Svar #9 på: Sø., 6,Mai,2012,12,07 »

[/quote]

Ett par lapper (2000) er vel en grei pris, og fargen er sort, ikke black denim, men black! Jeg kan ta bilde i ettermiddag!
[/quote]

Har du alle "brackets" til det?  Flott om du knipset et bilde :)
Jeep Wrangler JK-09

Utlogget Kjart

  • 304 CID
  • **
  • Innlegg: 143
Re: Baksete med nakkestøtte
« Svar #10 på: Sø., 6,Mai,2012,14,34 »
Sitat fra: Skyjacker link=topic=9013.msg55607#msg55607 date

Har du alle "brackets" til det?  Flott om du knipset et bilde :)

[/quote

Alle braketter og skruer følger med! Jeg har sendt deg en epost med bildene, da ipaden min ville ikke publisere bildene!

Mvh Kjartan

Utlogget Skyjacker

  • 360 CID
  • ***
  • Innlegg: 309
  • JK-09
Re: Baksete med nakkestøtte
« Svar #11 på: Sø., 6,Mai,2012,19,21 »
Fikk bildene, ser bra ut. Skal teste setet hos Tarje, men har vel bestemt meg  ;D

Gir deg en lyd om litt.

Andreas
Jeep Wrangler JK-09