Skrevet av Emne: Oppgradere bremser?  (Lest 1549 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Utlogget Propellue

  • 304 CID
  • **
  • Innlegg: 123
Oppgradere bremser?
« på: To.,26,April,2012,09,34 »
Hallaien!

Frem mot sommeren har jeg tenkt å drive litt forefallende arbeid på vogna, og overhaling av frambremsene blir nok en del av dette.
Siden jeg uansett skal bytte skiver, klosser og calippere så tenkte jeg at jeg kan oppgradere litt når jeg først er i gang.
Derfor lurer jeg på om det er noen jeep-bremser som er kraftigere enn tj-bremsene, men som har samme innfestinga til styreknokkelen og derfor passer rett over?

Ikke vær sjenerte nå. Kom med forslag! :)
« Siste redigering: To.,26,April,2012,14,50 av Propellue »
- "Har du bil?"

- "Nei, jeg har jeep."

Utlogget Propellue

  • 304 CID
  • **
  • Innlegg: 123
Re: Oppgradere bremser?
« Svar #1 på: Ma.,30,April,2012,11,35 »
Ja, tenkte jeg skulle ta en prat med bt i forkant uansett.
For at terraflex-settet får diverse kontrolløerer til å rynke på nesa skjønner jeg, så det er derfor jeg tenkt at et sett med andre jeepbremser kanskje heller ville være litt mer populært.
Skal sjekke ut det du sa om gr cherokee og explorer, men hvilke yoker er det du mener at man trenger?
- "Har du bil?"

- "Nei, jeg har jeep."

Utlogget Propellue

  • 304 CID
  • **
  • Innlegg: 123
Re: Oppgradere bremser?
« Svar #2 på: Ma.,30,April,2012,13,21 »
Med fare for å spørre dumt, men hva mener du med OEM?
- "Har du bil?"

- "Nei, jeg har jeep."

Utlogget xjrebel

  • 360 CID
  • ***
  • Innlegg: 673
  • 91 cherokee 4.0 H.O,98 cherokee 2.5 TD,81 CJ-7 4.2
Re: Oppgradere bremser?
« Svar #3 på: Ma.,30,April,2012,13,39 »
Hvorfor sitte inne,når alt håp er ute?

Utlogget Propellue

  • 304 CID
  • **
  • Innlegg: 123
Re: Oppgradere bremser?
« Svar #4 på: Ti., 1,Mai,2012,18,22 »
Ah! Da fikk man oppklart det. ;)
Takk for linkene du la til i posten, skal se hva jeg får til.
- "Har du bil?"

- "Nei, jeg har jeep."