Har så vidt begynt å sette opp ønskeliste for Wrangleren. Har kommet frem til at jeg trenger ny fanger og denne står høyt på ønskelista.
[url]http://www.quadratec.com/products/12000_1001_07.htm
MEN, noen som har et lite estimat på hva det koster å få den bragt over fjorden? Eller om det er noen her i landet som selger den?