www.jeepclubnorway.no
Velkommen,
Gjest
. Vennligst
logg inn
eller
registrer deg
.
1 time
1 dag
1 uke
1 måned
Alltid
Logg inn med brukernavn, passord og innloggingstid
Nyheter:
Endelig oppe igjen!
Hovedside
Hjelp
Logg inn
Registrer
www.jeepclubnorway.no
»
Generell kategori
»
Generelt
»
Performance kamaksel i 4 litern ?
« forrige
neste »
Skriv ut
Sider: [
1
]
Til bunnen
Skrevet av
Emne: Performance kamaksel i 4 litern ? (Lest 1780 ganger)
0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.
Buhund
304 CID
Innlegg: 132
Performance kamaksel i 4 litern ?
«
på:
On.,14,Februar,2007,12,11 »
Har noen av dere med 4 liter prøvd en "vassere" kam? Hvordan funka det i tilfelle??
Mvh Odd Buhund.
Loggført
XJ 4,7L stroker
CJ-7
Administrator
Get a life!!
Innlegg: 1412
Jeep CJ-7
Sv: Performance kamaksel i 4 litern ?
«
Svar #1 på:
On.,14,Februar,2007,12,51 »
Husker
JP
hadde en artikkel ang kam bytte i 4L.
Mener de skrev at vis en skulle gjøre en(1) ting som ga mest effekt og bedre bunndrag, så var det nemmelig kambytte.
Vet ikke om det var denne storryen men står da en del om kambytte i 4L her:
Choosing the Best Cam for Your Jeep
JP har flere andre gode
Tech Articles
Loggført
Petter
Clutcher`n. GPW 1943
CJ-7
AMC 360, 35" ARB f&b. 1984
JK Wrangler Rubicon 2009
Jeep Garasjen
Buhund
304 CID
Innlegg: 132
Sv: Performance kamaksel i 4 litern ?
«
Svar #2 på:
To.,15,Februar,2007,20,31 »
Takk skal du ha :-)
Loggført
XJ 4,7L stroker
Skriv ut
Sider: [
1
]
Til toppen
« forrige
neste »
www.jeepclubnorway.no
»
Generell kategori
»
Generelt
»
Performance kamaksel i 4 litern ?