Skrevet av Emne: Vurderer Jeep Wrangler!  (Lest 6008 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Utlogget Stein-K

  • Administrator
  • Get a life!!
  • *****
  • Innlegg: 2511
  • TJ med V8
    • Garasjen min hos JCN
Sv: Vurderer Jeep Wrangler!
« Svar #15 på: Ma.,12,Februar,2007,11,27 »
4.0L hadde vel kanskje begge som opsjon...

Men 2,5L har jeg aldri sett med begge deler, ei heller i spekken fra forhandler. Der måtte man velge.

Skal aldri si at jeg har 100% rett, men det er ihvertfall sålangt som jeg har funnet ut.
Min garasje

Webredaksjon JCN
Kjør hardt, kjør stil! Karosseriet er en slitedel!!!

Utlogget Tomas

  • 401 CID
  • ****
  • Innlegg: 1236
  • Larvik - Vestfold
    • Min hjemmeside
Sv: Vurderer Jeep Wrangler!
« Svar #16 på: Ma.,12,Februar,2007,17,51 »
Jeeb, er du helt sikker på dette? altså tatt rammenummeret ditt og gått til jeep forhandleren og fått fakset over detaljene fra bilen din?
Jeg har også alltid lest i alt av borsjyrer fra Jeep, at kunden må velge mellom abs og diffbrems, aldri begge deler.
Men når bilen skal selges, så sier alle at de har diff brems og abs  :) selv om dette ikke er tilfelle.

Blir det samme som alle de som registrerer biler til 1,- krone eller 40,- kroner og så skal de ha vesentlig mer ofr de. Har hent jeg har ringt og spurt og gravd masse, sitti liksom en halv time i telefonenen med noen, også byr jeg DOBBELT så mye som de forlanger  ;D Legger fort på røret da gitt
« Siste redigering: Ma.,12,Februar,2007,17,52 av Tomas »
WJ TD 1999 - Original
TJ Sahara - Solgt :(
http://www.jeep.on-line.no
<a href="http://www.jeepclubnorway.no/smf/index.php/topic,137.0.html">Min Garasje</a>
JCN medlem nr 507
Vestfold kontakt for JCN
Styremedlem 4x4Drivers og Webansvarlig.

Utlogget Jeeb

  • 304 CID
  • **
  • Innlegg: 112
Sv: Vurderer Jeep Wrangler!
« Svar #17 på: Ma.,12,Februar,2007,20,42 »
Er helt sikker på at min Sahara var spec'et med det fra fabrikk, ja!
Fikk testet at det var Trac-loc også, før ARB'n.
ABS'n fungerer også bra, men i lave hastigheter i terrenget, er det ikke noe problem å låse hjula med 35".
(Selv om skivebremser bak er ønsket i nærmeste framtid) ;)
Må få si at det er utrolig mye bedre å kjøre en Wrangler uten diffbrems på vinterglatta! Åpne aksler er best på veien etter min mening!
Manuelle sperrer ruler ;)
(Bruker selvfølgelig 4x4 der det er virkelig glatt, også langs veien. Fint å kunne kople ut å inn i farta)!

Jeg synes Wrangleren er en super allround bil, for interresserte! ;D

(Med mitt dekkoppsett er det kanskje ønskelig med hørselsvern på langturer) 8)

« Siste redigering: Ma.,12,Februar,2007,20,57 av Jeeb »
Jan Erik
1995 Grand Cherokee Limited 5,2L - 242 transfer
Ex. 1998 TJ 4,0L Sahara