Har også en slik plystrelyd jeg mistenker kommer fra servopumpa, litt slakk i min også. Lyden kommer mest på tomgang og forsvinner med turtallet. Denne pumpa skal vistnok være ganske ny(den ser helt ny ut også), men den har slakke, mulig er reima vært for stram, noe som tar lager fort!
AR