Skrevet av Emne: Vestlandssafarien 08  (Lest 9174 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Utlogget sandviper

  • 401 CID
  • ****
  • Innlegg: 1161
Vestlandssafarien 08
« på: To.,29,Mai,2008,20,56 »
Når blir denne?
Willys Pickup 54 L6-226 soon to be HO powered

Utlogget Frode

  • Get a life!!
  • *****
  • Innlegg: 1549
Sv: Vestlandssafarien 08
« Svar #1 på: Fr., 6,Juni,2008,11,53 »
Ja, nårblir dette??? :)
JCN medlem nr 697
Frode Ryste
Tlf 90601777

-1980 Jeep CJ7
-1978 Jeep J20

Every time you call a Jeep a "car" God kills a kitten

Utlogget Fighter

  • JCN - Styre
  • Get a life!!
  • ****
  • Innlegg: 1529
  • En SUVeren Jeep.
Sv: VESTLANDSAFARI 08
« Svar #2 på: Ma.,30,Juni,2008,11,28 »
HEISANN!Ja, når blir det Vestlandsafari i 2008? Eller for å spørre på en annen måte: Blir det Vestlandsafari 2008? SVAR: Det kommer an på flere ting. Først og fremst hvor mange medlemmer fra vårt langstrakte land som VIRKELIG kommer UTENOM oss her fra Bergen og omegn. Vi kan lage vestlandssafari for oss selv, på kort varsel.I fjor var det muntlig, mange medlemmer som var interessert. "Klart vi kommer"! Hva skjedde? Joda, bare 2 biler og 3 medlemmer fra østlandet kom!! Det er ikke kjekt å lage istand treff hvis nesten ingen kommer. Vestlandsafarien ble en suksess på tross av dårlig vær, og fordi det var lagt ned MASSE arbeid for at det skulle klaffe. Det er klart at fint vær er å foretrekke, men vestlandet er nå en gang vestlandet, og vi som har bodd her lenge, vet at det går ikke an å basere slike ting på været. Etter en prat med Steffen og andre i bergensgjengen vil jeg prøve å få til en SERIØS interessehøring her. Det vi ber om er at ikke folk skriver "Jeg kommer", bare for å "være med på listen", mens hun/han vet at de ikke kommer likevel. Dere oppfatter poenget!? Et annet poeng er at det skal være et treff hvor det blir lagt vekt på naturopplevelse og det sosiale. Og hvor alle Jeeper kan være med, (med mindre de har senket bilen og kjører på 50 profildekk) ;D Så med disse formanende og vise linjer åpner vi for en "SERIØS INTERESSEHØRING:
Få gjerne med hvor mange i hver bil, og fra hvor i landet, f.eks. "2 stk. fra østlandet"  :) PÅ FORHÅND TAKK!
« Siste redigering: Ti., 1,Juli,2008,01,08 av Fighter »
Åge Færestrand
Formann JCN
Lokalkontakt for Bergen
Mobil. 41306030
Grand Cherokee limited, 1995- 5,2-V8

Utlogget sandviper

  • 401 CID
  • ****
  • Innlegg: 1161
Sv: Vestlandssafarien 08
« Svar #3 på: Ma.,30,Juni,2008,17,20 »
Jeg vet ikke om jeg kan før datoen er spikret pga jobb. Men har jeg fri er dette treffet noe jeg vil prioritere i år.
Willys Pickup 54 L6-226 soon to be HO powered

Utlogget finn.no

  • 304 CID
  • **
  • Innlegg: 63
Sv: Vestlandssafarien 08
« Svar #4 på: Ma.,28,Juli,2008,11,32 »
Hva skjer ??? ??? ???
blir det treff eller ikke ?  ev dato hadde vært fint


Utlogget Fighter

  • JCN - Styre
  • Get a life!!
  • ****
  • Innlegg: 1529
  • En SUVeren Jeep.
Sv: Vestlandssafarien 08
« Svar #5 på: Fr., 1,August,2008,04,02 »
Hei og hå.  Steffen og jeg snakket sammen idag vedr. vestlandssafarien, og der kommer snart en dato, da jeg har forstått at det har vært muntlig interresse og endel sp.mål om V.safari på andre treff, og the big issue er datoen. Det er vel kanskje derfor de skriftlige tilbakemeldingene er uteblitt her.  ??? Fortvil ikke. En dato er nær.  ;D
« Siste redigering: Fr., 1,August,2008,11,25 av Fighter »
Åge Færestrand
Formann JCN
Lokalkontakt for Bergen
Mobil. 41306030
Grand Cherokee limited, 1995- 5,2-V8

Utlogget hovden

  • 304 CID
  • **
  • Innlegg: 107
Sv: Vestlandssafarien 08
« Svar #6 på: Ma.,25,August,2008,20,08 »
Dato hadde vert ok , ;D så får dere svar om vi kommer
leder i THE HEAVY METAL BRIGADE

Utlogget Kristian

  • 360 CID
  • ***
  • Innlegg: 483
  • Det er forskjell på SHOWOFF og OFFROAD
Sv: Vestlandssafarien 08
« Svar #7 på: Ma.,25,August,2008,20,46 »
Fortvil ikke. En dato er nær.  ;D

Hvor nær da ?
Har lyst men ikke med snø  ;)
I DRIVE JEEP, NOT A SUV

Turbo.TJ

  • Gjest
Sv: Vestlandssafarien 08
« Svar #8 på: On.,27,August,2008,23,23 »
Etter flere henvendelser om å avholde Vestlandssafari denne høsten har jeg tatt initsiativ til å få dette i gang.
Jeg skal ta dette med i morgen på siste torsdag i måneden på Roalds kro. Jeg ser for meg helgen 26/9-28/9.
Altså om 4 uker og 2 dager. 
Tanken er å ha camp rundt Gudvangen i Hordaland. Dette er ca 33-34 mil ifra Oslo. Og 15 fra Bergen. Jeg satser på å finne en Campingplass med plass for telt og som og har hytter.Det kan jo bli kaldt om natten.
Det vil bli velkomst om Fredagen. Start tidlig Lørdag morgen Ca 10.00 og antatt retur fra en fantastisk opplevelse 1200 meter over havet  rundt 17-18.00 Med sosialt sammvær om kvelden(satser på like god underholdning som på GP sist helg ;D) Søndag blir det å pakke sammen,for så a kjøre en litt kortere tur sammen før alle drar ver til sitt. Dette tipper jeg blir fra rund 12.00 og til 14.00
Jeg kan garantere en spektakulær opplevelse,så dette bør dere fra "flatlandet" få med dere. Men med stor MEN......... Jeg ønsker å få en uforbindetlig påmelding fra dere på mail,for å få en viss oversikt på hvem som seriøst vurderer å komme. Jeg legger ikke ned 1 time for mye på noe som ikke noen kan,eller ønsker å delta på. Jeg sier ikke her hvor mangen personer jeg setter grensen på. Det får jeg vurder underveis.
Jeg setter en frist for påmelding til Neste Søndag 7/09. Førstkommende mandag derpå skal jeg svare om det blir Eller ikke.
Tarje.

Utlogget sandviper

  • 401 CID
  • ****
  • Innlegg: 1161
Sv: Vestlandssafarien 08
« Svar #9 på: To.,28,August,2008,07,35 »
Jobb den helga, så det blir ikke noe safari på meg :( hadde dato kommet noe tidligere kunne jeg kanskje klart å rydde plass i ei jobbe helg men det er for seint nå dersverre.
Willys Pickup 54 L6-226 soon to be HO powered

Utlogget Kristian

  • 360 CID
  • ***
  • Innlegg: 483
  • Det er forskjell på SHOWOFF og OFFROAD
Sv: Vestlandssafarien 08
« Svar #10 på: To.,28,August,2008,11,55 »
(satser på like god underholdning som på GP sist helg ;D) Tarje.

Indi musikk og en full dikter  :o
De beste fester blir til i jeep regi  ;)
I DRIVE JEEP, NOT A SUV

Turbo.TJ

  • Gjest
Sv: Vestlandssafarien 08
« Svar #11 på: To.,28,August,2008,23,18 »
Indi musikk og en full dikter  :o
De beste fester blir til i jeep regi  ;)
[/quote]

Skulle gjerne hatt den cd den. Sjikkelig partykiller når du vil at gjestene burde gå hjem. ;D

Turbo.TJ

  • Gjest
Sv: Vestlandssafarien 08
« Svar #12 på: To.,28,August,2008,23,23 »
Var på siste Torsdag i måneden og stappet buken full i raspeballer og saltkjøtt i dag. Stemningen for å
lage til vestlandssafari den 26 til 29 sept er på topp. Alle her sier seg villig til å trø til å hjelpe.
Så da er det opp til dere som har spurt pent om ikke vi kan dra i gang i år og. Så kom i gjen,sett av tid denne helgen. Tro meg det er det absolutt verdt å få med seg.......!!!

Utlogget simon

  • Get a life!!
  • *****
  • Innlegg: 1265
Sv: Vestlandssafarien 08
« Svar #13 på: Fr.,29,August,2008,18,08 »
scheise !!! Jeg og Tanya er i Brazil den helga, noe så kjipt. Triste, hvite strender kan ikke konkurrere med Vestlandet på sitt våteste :( :(
Rød, grønn og gul Jeep. (YJ, kriger og spissnese)

Turbo.TJ

  • Gjest
Sv: Vestlandssafarien 08
« Svar #14 på: Fr.,29,August,2008,21,55 »
Synd at våre trofaste må reise til varmere strøk. Men hadde en liten prat med han der oppe her om dagen,og han lovet bot og bedring denne gangen med strålende flott vær hvis vi er snille i 4 uker. :)