Skrevet av Emne: WJ deler Gr. Cherokee  (Lest 1679 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Utlogget Trond

• 258 CID
  • *
WJ deler Gr. Cherokee
« på: Fr.,15,Februar,2008,00,09 »
Hei alle...............

Hvor kjøper dere delene til bilene deres?, merkeforhandler er alt for dyr.................

Mvh Trond
« Siste redigering: Fr.,15,Februar,2008,00,14 av Trond »

Utlogget Frode

• Get a life!!
Sv: MJ deler Gr. Cherokee
« Svar #1 på: Fr.,15,Februar,2008,00,20 »
Kommer jo an på hva du skal ha, da. Med dagens dollar blir mye handlet i USA, www.4wd.com www.quadratec.com www.4wheelparts.com osv. Personlig har jeg en favoritt i www.mad4wd.com (pr i dag dårlig hjemmeside) men det er fordi jeg har god kontakt med eieren.

Ellers er det jo mange som forhandler slitedeler i Norge også. Med Norske kostnader og garantiregler er det helt naturlig at de er dyrere, du slipper å ta risken med feilbestillinger og reklamasjonsmulighetene er bedre.

Alt man trenger godkjenningspapir på, foreks heving må man som oftest kjøpe i Norge, BG-nor eller 4x4supply
JCN medlem nr 697
Frode Ryste
Tlf 90601777

-1980 Jeep CJ7
-1978 Jeep J20

Every time you call a Jeep a "car" God kills a kitten

Utlogget sivrt

• 401 CID
Sv: WJ deler Gr. Cherokee
« Svar #2 på: Fr.,15,Februar,2008,08,32 »
Siden du nevner merkeforhandler regner jeg med det er først og fremst slitedeler du mener.

Jeg har kjøpt deler fra merkeforhandler i Danmark, chrysler Ålborg. Er mye å spare på det. Du finner siden deres på nettet og kan bestille derfra.

Ellers har du jo Klintberg & Way, Aarnes amerikanske bildeler, Amerikanske bildeler og Phoenix US Cars. Mekonomen og CdCardic har også noe til disse bilene.

Ihvertfall har Klintberg halv pris på hjullager til Dana44A som står bak på WJ i forhold til merkeforhandler i Arendal.
`00 WJ 4,7 V8, 3" og 32" A/T - "Åtteren"
`98 XJ 4.0 HO, 7" og 35" X-Terrain.