Skrevet av Emne: Frastjålet originale halvdører til Jeep Wrangler YJ Sahara! Finnerlønn!  (Lest 1729 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Utlogget sunemaroni

• 258 CID
  • *
Dørene ble stjålet mens bilen sto på verksted på Land og Sjøfritid, Drammensveien, Oslo.
Er det noen der ute som har registrert at en eller annen jeep har fått seg nye halvdører?
Dørene er oliven grønne utenpå og beige innvendig med olivengrønne safari-lommer.
Dørene er særdeles kostbare å erstatte. Må kjøpe en delebil i USA og få dem til å sende meg kun dørene.
Skulle gjerne hatt kloen i mine egne dører og dem som stjal dem. Dette er et typisk bestillingsverk. Tyvene var kun ute etter ståldørene og må derfor være wrangler entusiaster.
Noen som har noen tips, eller har sett slike dører på en Wrangler?
Dørene ble stjålet 18 Mai ifjor.
Finnerlønn på 10.000 utloves.
Mvh,
Sune
« Siste redigering: Ti.,12,Februar,2008,20,09 av CJ-7 »

Utlogget chris

• 304 CID
  • **
Det står da støtt og stadig dører til salgs på ebay og andre amerikanske nettsider.
Med mindre disse dørene var helt spesielle  så høres det rart ut å måtte kjøpe en helbil bare for å få dører.
Ståldører er dyrt i norge ja men det dukker da støtt og stadig opp noen til salgs her i landet. Prsisene ligger på mellom 4000 og 8000 for et sett med dører alt etter tilstand osv.
Men jeg skal holde øyne og ører åpne ang olivengrønne dører
chris

Utlogget Kristian

• 360 CID
  • Det er forskjell på SHOWOFF og OFFROAD
Ligger noen på ebay nå, hvite... var ikke allverden av pris heller
I DRIVE JEEP, NOT A SUV