Hadde samme problem selv. hørte til og med knekke lyder når jeg svingte fra side til side ifart.
Legg deg under mens en kammerat sitter å vrir på rattet. følg alle delene under bilen, og se at det ikke er slakk noe sted. Er rattet skjevt, og du har hevet bilen, så må du få deg justerbart stag under. koster ikke mye fra statene. Når du hever bilen 2", så må staget være 9/16 " lengre eller noe. Men da er det bare å justere til rattet er rett igjen. Men finn deg en flat vei uten hjulspor, fordi hjulsporene gjør at bilen trekker til en side.