Endelig oppe igjen!
0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.
Kryssene pleier å lage klakke-lyder, hvis du kobler inn 4x4 så vrir du mellomakslingen (fremover) frem og tilbake for hånd mens du ligger under bilen, da ser/hører du om kryssene er slakk i...
Tenkte ikke på mellom aksel kryssene, men på kryssene ved forhjulene...Og hva kaller man dem