Skrevet av Emne: Gir bort 18" felg og dekk sett for Jeep Wrangler  (Lest 1729 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Utlogget Lasse

  • 258 CID
  • *
  • Innlegg: 9
Gir bort 18" felg og dekk sett for Jeep Wrangler
« på: To.,31,August,2017,10,14 »
Hei

Da jeg tok inn min 2007 36500 km Jeep Wrangler Unlimited Sport fra Tyskland i våres, så var det på et sett 18" Dotz felger, med innpress 30mm (mål fra senter på felg til bolt festet, hvor 44 mm er standard for Jeep Wrangler Unlimited), og antakelig felg bredde 8,5", og med 265/60R18 110H Bridgestone Blizzak dekk på. Siden hjulet stakk litt for mye ut på jeepen så forlangte Biltilsynet at jeg måtte jeg skifte de. Jeg tror at dette hjul-settet ble satt på i 2010 og har følgelig gått ca 26000 km. Jeg har ikke sett hjulene, men antar at felgene er fine, siden bilen er det, og at dekkene er en del slitt. (Bilen er ikke terreng kjørt)  Dotz felgene er aluminium eller sølv og ligner på original felgene.

Disse hjulene gir jeg bort til en Jeep clubb medlem som har bruk for de.

Hjulene står og kan hentes hos Vianor i Drammen, ref Trond Urke der. Men den som overtar må først avklare det med meg, og så sender jeg en e-post til Trond og forteller hvem som kommer og henter de.

Med vennlig hilsen
Lasse Nymoen
E-post: Lasse.Nymoen@yahoo.com
« Siste redigering: To.,31,August,2017,10,19 av Lasse »

Utlogget Lasse

  • 258 CID
  • *
  • Innlegg: 9
Sv: Gir bort 18" felg og dekk sett for Jeep Wrangler
« Svar #1 på: On., 6,September,2017,20,51 »
Hei
Hjulene ble hentet i dag av Jeep klubb medlem. Fint med fornøyd mottaker, og med gjenbruk.
Hilsen Lasse