Skrevet av Emne: Hva skjer med jeep eiere på sørlandet?  (Lest 4466 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Utlogget Akvamania

  • 258 CID
  • *
  • Innlegg: 39
Hva skjer med jeep eiere på sørlandet?
« på: To.,16,Januar,2014,16,18 »
Syntes det er veldig lite aktivitet blandt jeep eiere her på sørlandet for tiden. Hadde vært morsomt å høre hva som rører seg der ute.

Skjer det noe i det hele tatt?

Utlogget wagoneer1990

  • 304 CID
  • **
  • Innlegg: 96
Sv: Hva skjer med jeep eiere på sørlandet?
« Svar #1 på: Fr.,31,Januar,2014,17,27 »
Hei
Du kan kontakte meg på: rune.langbraaten@gmail.com

Utlogget overland

  • 360 CID
  • ***
  • Innlegg: 749
  • Shit in - shit out
Sv: Hva skjer med jeep eiere på sørlandet?
« Svar #2 på: Ma., 3,Februar,2014,12,46 »
Foruten Rune som er veldig aktiv, så er det flere andre som driver på i sørlandsregionen (Risør til Moi).  Mange har postet på forumet også og det er sikkert bare å ta kontakt, det jobbes i garasjer og låver.  Hadde selv en rundtur i fjor sommer og hilste på diverse entusiaster.  Det finnes også flere som har sin gamle Jeep stående inderst i garasje fortsatt fra den aktive Mud Drivers Sør  og noe senere Arendal Offroad perioden på 90-tallet.

Nå synes jeg imidlertid å merke at det har dannet seg diverse "underbruk" under Jeep interessen.  MB folket har ikke så mye å prate med WJ folket om, FSJ folket har lite til felles med CJ folket, trailkjørerene har lite kontakt med originaljeepfolket  osv, og på denne måten er det ikke garantert å treffe likesinnede om du eller de har snevret inn interessen noe.  Personlig syne jeg det er en trist utvikling.

Videre så kan en også se forskjell på "mekkefolket" og "kjørefolket".  Noen trives best i garasjen og noen trives i skogen, men det er ikke alltid de samme menneskene, selv om det finnes en god del flinke folk som både kjører masse og mekker masse.

Hvorfor ikke være litt aktiv selv?  Arrangere litt møtevirksomhet en kveld og se hvor mange som stiller opp?  Det kan jo plutselig bli svært hyggelig og givende.
Willys Overland 4-134 SW 4x4 '53
Willys Jeep CJ 3A
Willys FC 150A
JCN medlem nr. 139

Utlogget wagoneer1990

  • 304 CID
  • **
  • Innlegg: 96
Sv: Hva skjer med jeep eiere på sørlandet?
« Svar #3 på: On., 5,Februar,2014,07,57 »
Det er riktig det som du skriver Hans Kristian, og det er lov å engasjere seg, prøve å få til noe.
Det går an å begynne med et "treff" over en kopp kaffe i en garasje.
Så, dersom det er noen Jeep eierer/entusiaster på sørlandet som ønsker å treffes, så gi lyd fra dere, jeg stiller opp med kaffe og småkaker i garasjen.

Rune Langbraaten
458 61 903 eller rune.langbraaten@gmail.com

Utlogget jeepzter

  • 304 CID
  • **
  • Innlegg: 59
Sv: Hva skjer med jeep eiere på sørlandet?
« Svar #4 på: Sø.,24,August,2014,14,55 »
Hallais, er det blitt til noe aktivitet i Kristiansand området?
Skal jobbe der 3 uker i september,  og tror eg får jeepstinenser hvis kje eg treffe nogen jeep folk i den tidå!  ;D
It's a Jeep Thing, You Wouldn't understand!