Skrevet av Emne: skjermbredere  (Lest 1588 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Utlogget Herman Hille

  • 304 CID
  • **
  • Innlegg: 197
  • rubicon
skjermbredere
« på: Ma.,23,Juli,2007,21,54 »
  Hei

  Kjørte ihjel en skjermutbygger på Rubiconen på Evje og er nå på utkjikk etter et fullt nytt sett. Er det noen som har noen org.        bredere til Tj liggene i veien bak i garasjen etter modifisering så PM meg eller ring meg på 47083737.......

Takk :)
Det tar lang tid å gjøre noe riktig, men så holder det seg riktig i lang tid:D

Utlogget Ronny

  • 360 CID
  • ***
  • Innlegg: 618
Sv: skjermbredere
« Svar #1 på: Ma.,23,Juli,2007,22,31 »
Tror helt sikkert at vi har på jobben Herman.
Etter et par TJ AT-edition.

Send meg mail på ronny@arctictrucks.no så tar vi det videre derfra.
Regards
Ronny Andersen
I do understand the "Jeep thing", therefore I drive BMW