Skrevet av Emne: Skal kjøpe... Men hva?  (Lest 4746 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Utlogget Birkelandjeep

  • 360 CID
  • ***
  • Innlegg: 407
Sv: Skal kjøpe... Men hva?
« Svar #15 på: Ma.,23,Juli,2007,02,31 »
Heisann,
hvis du tar deg en tur til Paradis-kroen på onsdag 25 juli, fra kl 18.00 og utover, så kan det sikkert ordnes prøvekjøring på tj og muligens yj.. hvis tj 2,5 skulle være av interesse så vet jeg om en som muligens er til salgs, er ikke helt sikker på pris...

Mvh
Steffen Birkeland
TJ Sahara 1997
JCN Medlemsnr 600

Kiddo

  • Gjest
Sv: Skal kjøpe... Men hva?
« Svar #16 på: Ma.,23,Juli,2007,09,18 »
Heisann,
hvis du tar deg en tur til Paradis-kroen på onsdag 25 juli, fra kl 18.00 og utover, så kan det sikkert ordnes prøvekjøring på tj og muligens yj.. hvis tj 2,5 skulle være av interesse så vet jeg om en som muligens er til salgs, er ikke helt sikker på pris...

Mvh
Steffen Birkeland

Hei, og takk for tilbudet.
Jeg er på jobb ca 2500 km fra Bergen frem til 31. juli, så det blir vanskelig for meg, men tusen takk for tilbudet.

Og ja, er interessert i TJ 2,5... :)

renegade

  • Gjest
Sv: Skal kjøpe... Men hva?
« Svar #17 på: Ma.,23,Juli,2007,11,13 »
Og du har tatt en titt på de FAQ'ene som ligger fast i innledningen til TJ forumet ... <smil>