Hallo! Trøst søkes...
I går kveld under kjøring begynte clutchpedalen og bli litt "merkelig" samt at bilen ble værre og værre å få i gir.Nå er det så å si ikke mulig og sett den i noe gir, og nyervervelsen står godt parkert på gårdsplassen.
Jeg tror selv det er clutchsylinderen(pakninger) som er gått , og jakter en ny.Så langt jeg har sett,kalles den for en giversylinder.Det finnes ingen lekkasjer på systemet og væske er det fullt opp av i beholderen. Jeg tar gjerne imot betraktninger/andre teorier samt tips til hvor jeg kan handle deler. Helst butikker i Norge,da det haster litt å få den opp å gå igjen:)
Hilsen Ole-J.