Tenkte jeg bare skulle runde av denne tråden.
Jeg fikk tak i et par nakkestøtter fra en slik dobbelkabiner kassebil. Så lagde jeg bare et stag fra bøyle til bøyle...
Pent er det ikke. Men virker iallefall mer solid enn de stengene som går ned i setet på vanlige stoler.. og det er nok det viktigste

Det burde vel ikke by på problemer med tanke på reglementet dette???

