Har vel kommet fram til denne konklusjon at å selge 401 motordelene mine er på sin plass etter å ha hatt disse delene liggende i 2 år nå. blir aldri tid å gjøre noe med dette.

Det som jeg har liggende er...
401 blokk. mener den er rundt 1973-74 mod. Må borres 040. Stempler opp i 060 får man kjøpt.
401 Veiv. Denne er fra samme blokk. Må og slipes 040. her får man kjøpt 040 rammelagre fra King Bearings hos ecconor her i Norge. Rådelagre er verre å få i 040 så her må man "sveise" på veiven for så å slipe ned til alt i fra standard og til 030 som man får og hos Ecconor. det som de sa i maskinshoppen som jeg snakket med om dette, var at man kunne bruke Chevy råder som er i samme lengde, men i mindre dimensjon mot veiv, slik at de da kinne tilpasse disse råder til veiven...!
390 Veiv. denne kjøpte jeg på ebay, helt ny i orginal eske fra AMC med veivlagre. denne passer rett i 401 blokken, men har ørlite granne kortere slaglengde, men det kan kompenseres med høykompstempler, var min tanke.. (impulskjøp....!)
Smidde staker (rods) til 401 motor. 8 stk med stempel pinner.
Scorpion Roller Rockers. Passer AMC 304 til 401. blir mindre friksjon i vippetøyet, altså mer effekt til å skubbe bil...
Kamaksel. AMC 304 til 401. Dette er en Clevite kam, som har identiske spesifikasjoner til edelbrocks Performer cam.. Løftere følger med. Denne er brukt, men ikke kjørt mer enn noen 100 mil.
Selges som en pakkeløsning, men det kan diskuteres.
Har betalt "tusenvis" av kroner og dollars både i Norge og USA, så jeg hadde ikke planer om å gi dette vekk, ikke hver dag sånn ting kommer for salg så har du lysten og penger så send meg en mail, så kan vi diskutere oss fram til noe. Tar opp plass til andre prosjekter..