www.jeepclubnorway.no
Velkommen,
Gjest
. Vennligst
logg inn
eller
registrer deg
.
1 time
1 dag
1 uke
1 måned
Alltid
Logg inn med brukernavn, passord og innloggingstid
Nyheter:
Endelig oppe igjen!
Hovedside
Hjelp
Logg inn
Registrer
www.jeepclubnorway.no
»
Generell kategori
»
Generelt
»
Strammehjul og Serpentinerreim
« forrige
neste »
Skriv ut
Sider: [
1
]
Til bunnen
Skrevet av
Emne: Strammehjul og Serpentinerreim (Lest 1333 ganger)
0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.
Trond
258 CID
Innlegg: 27
Strammehjul og Serpentinerreim
«
på:
Ma.,17,Mars,2008,18,42 »
Hei Forum........................
Leser så mye fra flinke mekanikere ang. rep. skal kjøpe og skifte Strammehjul og Dynamoreim på en WJ gr. cher. 2000 mod.
Skal bestille fra engeland. Lurer på hva dette Strammehjulet heter på engelsk.
Loggført
sivrt
401 CID
Innlegg: 1004
Sv: Strammehjul og Serpentinerreim
«
Svar #1 på:
Ma.,17,Mars,2008,19,24 »
Strammeren heter vel " serpentine belt tensioner" eller noe lignende.
Byttet dette på min WJ 3.1TD, er en veldig enkel og grei jobb.
Loggført
`00 WJ 4,7 V8, 3" og 32" A/T - "Åtteren"
`98 XJ 4.0 HO, 7" og 35" X-Terrain.
Frode
Get a life!!
Innlegg: 1549
Sv: Strammehjul og Serpentinerreim
«
Svar #2 på:
Ma.,17,Mars,2008,19,34 »
-Serpentinbelt
-Tension Pulley
Loggført
JCN medlem nr 697
Frode Ryste
Tlf 90601777
-1980 Jeep CJ7
-1978 Jeep J20
Every time you call a Jeep a "car" God kills a kitten
Skriv ut
Sider: [
1
]
Til toppen
« forrige
neste »
www.jeepclubnorway.no
»
Generell kategori
»
Generelt
»
Strammehjul og Serpentinerreim